شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 158131
  • 27 سپتامبر 2024 - 22:48
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

درخواست مهم زاکانی از قالیباف

درخواست مهم زاکانی از قالیباف
درخواست مهم زاکانی از قالیباف

اکوایران : شهردار تهران گفت : امیدوارم با همراهی دکتر قالیباف بتوانیم برخی از مسائل و مشکلاتی که در سازمان آتش نشانی تهران با آن روبه رو هستیم حل کنیم مشکلاتی مانند ترخیص تجهیزات آتش نشانی از گمرک .

  امشب ششم مهر ماه ۱۴۰۳ آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ، علیرضا زاکانی شهردار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس و خانواده بزرگ آتش نشانی کلانشهر تهران در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد

در  ابتدای این آیین زاکانی با تجلیل از مقام آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان در اوج ایثار خدمت و فداکاری هستند و ما نیز نسبت به آنان وظایفی بر عهده داریم که مبتنی بر این وظایف طی سه سال گذشته تلاش کردیم دغدغه های شغلی و معیشتی آتش‌نشانان را مرتفع کنیم.

زاکانی ادامه داد: اعتبارات مرتبط با حوزه توسعه در سازمان آتش نشانی تهران طی این مدت ۴۶۰ درصد افزایش یافته و اعتبارات هزینه‌ای نیز ۴۸۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ زیاد شده است اما با این وجود فاصله معناداری تا نقطه مطلوب داریم. 

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حل مشکلات آتش‌نشانان طی سه سال گذشته گفت:تلاش کردیم شرایط را برای آتش‌نشانان به گونه‌ای فراهم کنیم که این قشر زحمتکش و فداکار با کمترین ریسک بتواند خدمات خود را به مردم ارائه دهد بر همین مبنا در گام نخست مسئله تامین مسکن آتش‌نشانان را حل کردیم.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دکتر قالیباف به عنوان کسی که ۱۲ سال شهردار تهران بودند و در این مدت مسئولیت نیز خدمات بسیاری به شهروندان ارائه دادند بیش از هر فرد دیگر به خدمات و نیازهای آتش‌نشانان آشنایی دارند و در حل مشکلات سازمان آتش نشانی در جایگاه رئیس قوه مقننه می‌توانند اثرگذار باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با همراهی دکتر قالیباف بتوانیم برخی از مسائل و مشکلاتی که در سازمان آتش نشانی تهران با آن روبه رو هستیم حل کنیم مشکلاتی مانند ترخیص تجهیزات آتش نشانی از گمرک .

دراین مراسم ،محمدباقر قالیباف رییس مجلس هم  در دومین شب آیین بزرگداشت روز آتش نشان  ضمن تسلیت به خانواده های کارگران معدن جوی طبس اظهار کرد: در پایان هفته دفاع مقدس هستیم که باید این مناسبت را نیز گرامی بداریم و به همه شهدا و ایثارگران و جانبازان و خانواده هایشان درود می فرستیم. 

وی با بیان اینکه روز آتش نشانی روز رشادت ها، دلاوری ها و شجاعت ها است، افزود: قدردانی می کنم از همه تلاش های خالصانه شما. در سال ۸۴ در اواخر شهریور که کار را در شهرداری شروع کردم اولین سازمانی که در آن حضور پیدا کردم سازمان آتش‌نشانی بود. آن روز با همه وجودم حس کردم که به بچه های آتش نشان از جهت روحی و روانی و عاطفی نزدیکم چرا که در هفته دفاع مقدس، فضای ایثارگری، انسجام، دوستی، جوانمردی و محبت را در جمعی که در خدمتشان بودم دیدم. سالیان سال بود بعد از دوران دفاع مقدس چنین حسی و چنین جمعی را ندیده بودم و گذشت زمان نیز تایید کرد که این حس واقعی بود. چرا که در طول ۱۲ سال خدمت، این محبت و گذشت و ایثارگری را در بین آتش‌نشانان دیدم .

قالیباف ادامه داد: چهره هایی مثل امید عباسی را دیدم که وقتی حرف از آتش نشان می زنیم برای این کار او است که زندگی را به شهروندان بر می گرداند و امنیت را در لحظه های سخت فراهم می کند. دیدیم که امید عباسی چگونه ریحانه خانم را از دود و آتش نجات داد و خودش بعد از آن جانش را فدا کرد. 

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
منشاء بنفش شدن وضعیت تهران 27 سپتامبر 2024

منشاء بنفش شدن وضعیت تهران

اکوایران : رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وضعیت بنفش کیفیت هوای تهران در چهارشنبه شب گفت : دلیل اصلی این رخداد گرد و غبار ناشی از کانون‌های محلی اطراف تهران بود. توده گرد و غباری از سمت غرب به تهران وارد شد و به مرور به مناطق مرکزی شهر رسید. «تالاب صالحیه» و منطقه «ملارد» از مهمترین کانون‌های گرد و غبار در غرب شهر تهران هستند که در سال‌های اخیر نیز سابقه ایجاد توده‌های گرد و غباری را داشته‌اند.

هشدار ستاد بحران به تهرانی ها؛این ۴ منطقه منتظر رگبار باشند 27 سپتامبر 2024

هشدار ستاد بحران به تهرانی ها؛این ۴ منطقه منتظر رگبار باشند

اکوایران : رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در تهران برای فردا خبر داد.

تهرانی ها در این روز سم تنفس کردند؛چرا تهران تخلیه نشد 27 سپتامبر 2024

تهرانی ها در این روز سم تنفس کردند؛چرا تهران تخلیه نشد

اکوایران : رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وضعیت بنفش کیفیت هوای تهران در چهارشنبه شب گفت : دلیل اصلی این رخداد گرد و غبار ناشی از کانون‌های محلی اطراف تهران بود. توده گرد و غباری از سمت غرب به تهران وارد شد و به مرور به مناطق مرکزی شهر رسید. «تالاب صالحیه» و منطقه «ملارد» از مهمترین کانون‌های گرد و غبار در غرب شهر تهران هستند که در سال‌های اخیر نیز سابقه ایجاد توده‌های گرد و غباری را داشته‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.