زورگیری با کارتخوان در تهران!
زورگیری با کارتخوان در تهران!

سارقان زورگیر که مالباختگان را مجبور به کشیدن کارت عابر بانکشان در دستگاه کارت خوان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین مافی درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری دو سارق که به صورت کارت کشیدن در دستگاه کارت خوان یا سرقت دلار و یورو از افرادی که از صرافی ها خرید کردند بودند، انجام شده بود. پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.
وی گفت: با حضور ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار و بررسی دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت، آنان موفق به شناسایی مشخصات ظاهری سارقان شدند و مشخصات آنها به تمامی واحد های گشت اعلام شد. در ادامه پس از گشت‌زنی‌های هدفمند در محدوده بازار، ماموران سارقان را مشاهده کرده و هنگامی که این افراد قصد زورگیری از یک شهروند را داشتند، آنان را غافلگیر و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از دو سارق دستگیر شده گفت: در بازرسی از کیف سارقان یک عدد دستگاه کارت خوان کشف شد که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که در این دستگاه در یک ماه گذشته مبلغ دو میلیارد ریال تراکنش به ثبت رسیده است. همچنین تاکنون تعداد پنج نفر از مالباختگان نیز شناسایی شدند.
مافی با بیان اینکه متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات دیگر به مقامات قضایی معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده درحال انجام است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]