از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»
از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران، رونمایی دو کتاب در حوزه رایت پیشرفت دانش‌بنیان‌ها با مشارکت مردم و فعال شدن دبیرخانه حوزه دانش‌بنیان مردم نهاد از مهم‌ترین رویدادهای امروز در سپهر علم و فناوری کشور بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسته خبری بیست و دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ به مهم‌ترین رویدادهای علمی و فناورانه کشور در این روز خواهد پرداخت:

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران
دانش‌آموزان صاحب استارتاپ می‌شوند
تاکید مخبر بر توسعه صنعت فضایی
رونمایی دو کتاب در حوزه «روایت پیشرفت دانش‌بنیان‌ها با مشارکت مردم»
تولد «مجموعه‌های نوآور مردم نهاد» همزمان با دومین رویداد ملی آبادیران
دبیرخانه حوزه «دانش‌بنیان مردم‌نهاد» فعال شد
نخستین پکیج تصفیه و شیرین‌سازی آب در کشور بهره‌برداری شد
برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران
افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

عکاس: اصغر خمسه

دانش‌آموزان صاحب استارتاپ می‌شوند
علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در دومین نمایشگاه آبادیران، گفت: ما با توافقی که با معاونت علمی ریاست‌جمهوری منعقد کردیم، طرحی ارائه شد که طی آن استارتاپ‌های دانش‌آموزی ایجاد می‌شود و از این طریق دانش‌آموزان از ابتدا بر اساس علایق و استعدادهای خود در استارتاپ‌ها مشغول به فعالیت می‌شوند. در این راستا اولین شتابدهنده در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان را ایجاد کردیم تا دانش‌آموزان علاقه‌مند در این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.
تاکید مخبر بر توسعه صنعت فضایی/گزارش وزیر ارتباطات در صنعت فضایی
سرپرست ریاست جمهوری صنعت فضایی و فناوری‌های نوین را از جمله پیشران‌های اقتصادی و مولفه‌های قدرت و اقتدار کشور دانست و با بیان اینکه بومی‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان از مزیت‌های این بخش است، شتاب‌بخشی به توسعه صنعت فضایی به منظور استفاده حداکثری و کاربردی از مواهب این صنعت برای شتاب دادن به پیشرفت و بهبود زندگی مردم را ضروری دانست.

دو کتاب در حوزه «روایت پیشرفت دانش‌بنیان‌ها با مشارکت مردم» رونمایی شد
در راستای ترویج فرهنگ مشارکت مردمی در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه کشور و معرفی الگوهای موفق در این زمینه، همزمان با نخستین روز از دومین نمایشگاه آبادیران از دو کتاب با هدف روایت پیشرفت دانش‌بنیان‌ها با مشارکت مردم رونمایی شد.
تولد «مجموعه‌های نوآور مردم نهاد» همزمان با دومین رویداد ملی آبادیران
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی این معاونت برای اضافه کردن هویتی جدید در حوزه دانش‌بنیان‌ها تحت عنوان «مجموعه‌های نوآور مردم‌نهاد» خبر داد.

دبیرخانه حوزه «دانش‌بنیان مردم‌نهاد» از امروز فعال شد
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از فعال شدن دبیرخانه جدید حوزه دانش‌بنیان مردم‌نهاد از امروز (سه‌شنبه ۲۲ خرداد) برای ارائه گواهی دانش‌بنیانی به فعالان این حوزه خبر داد.
نخستین پکیج تصفیه و شیرین‌سازی آب در کشور بهره‌برداری شد
پکیج تصفیه و شیرین‌سازی آب برای نخستین بار در کشور با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور به بهره برداری رسید. این فناوری عظیم که پیش از این در انحصار تنها پنج کشور دنیا بوده است؛ توسط فناوران دانشگاه صنعتی شریف و شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس راهبری شده است.

برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مدیرهمکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تجهیز و برنامه‌ریزی واحدهای این دانشگاه برای برگزاری آزمون آیلتس خبر داد.
۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر ۱۹۱۸۶۱۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]