همستر هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد
همستر هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد

رمزارز همستر کامبت همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد. بنابراین علاوه بر کاربرانی که در ایردراپ این توکن شرکت کردند، کاربران دیگر هم می‌توانند در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس به خرید و فروش این رمزارز اقدام کنند. برای خرید و فروش همستر کامبت (HMSTR) می‌توانید […]

رمزارز همستر کامبت همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد. بنابراین علاوه بر کاربرانی که در ایردراپ این توکن شرکت کردند، کاربران دیگر هم می‌توانند در بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس به خرید و فروش این رمزارز اقدام کنند. برای خرید و فروش همستر کامبت (HMSTR) می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

کاربرانی که در ایردراپ این توکن محبوب تلگرامی شرکت کردند هم می‌توانند با انتقال رمزارز خود به کیف‌پول شبکه تون‌ و بعد ارسال آن به نوبیتکس، دارایی خود را خرید و فروش کنند. برای طی کردن این فرآیند البته نیاز به پرداخت مقداری تون‌کوین به عنوان کارمزد به شبکه تون دارید که نوبیتکس آموزش‌های لازم در این زمینه را در اختیار کاربران قرار داده است.

بازی ۳۰۰ میلیون نفری

همستر کامبت یکی از بازی‌های «تپ تو ارن» تلگرامی است که از ماه‌ها پیش به شدت مورد توجه قرار گرفت و توانست بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر جذب کند. از این تعداد البته ۱۳۱ میلیون نفر واجد شرایط شرکت در ایردراپ شناخته شدند. تیم همستر کامبت همانطور که پیش‌تر اعلام کرده بود از کل یکصد میلیارد توکن این بازی، ۷۵ میلیارد توکن را به اعضای کامیونیتی همستر اختصاص می‌دهد. این تعداد هم البته به صورت یکجا بین همه کاربران توزیع نشده. برای شروع ۶۰ میلیارد توکن برای اعضای این جامعه در نظر گرفته شده. از این مقدار هم بیش از ۱۱ درصد یا ۶.۲۵ میلیارد توکن ده ماه دیگر قابل برداشت می‌شود. بنابراین می‌توانیم بگوییم از کل ۱۰۰ میلیارد توکن، فعلا فقط ۵۳.۲۵ میلیارد به طور کامل در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چهره‌های پشت‌پرده همستر کامبت

اینکه خالق همستر کامبت چه فرد یا افرادی هستند دقیقا مشخص نیست. فعلا گمانه‌زنی‌های وجود دارد که فرد متمول روسی به اسم ادوارد گورینوویچ به همراه چند کارآفرین دیگر گردانندگان این پروژه هستند. گورینوویچ در واقع به عنوان مالک یک کمپانی خرید و فروش آنلاین خودرو به اسم Carprice شناخته می‌شود. شنیده‌هایی وجود دارد که اغلب این بازی‌های تلگرامی توسط گروه خاصی از میلیاردرهای روسی و دوستان پاول دوروف اداره می‌شود. در مجموع اینکه آینده این بازی‌های تلگرامی چه خواهد شد مشخص نیست. همستر کامبت البته به نظر می‌رسد قصد دارد در دوره جدید فعالیت‌هایش به عنوان یک واسطه برای بازی‌های موبایلی موقعیتش را تثبیت کند. در حال حاضر کانال تلگرامی همستر کامبت با بیش از ۶۰ میلیون عضو بزرگترین کانال تلگرامی جهان محسوب می‌شود.

نوبیتکس در پاسخ به نیاز کاربران اقدام به لیست کردن همستر کامبت کرده است و این به معنی توصیه‌ای برای خرید یا فروش این رمزارز نیست. برای خرید و فروش همستر به خصوص در ساعات اولیه لیست شدن، به قیمت بازارهای جهانی توجه داشته باشید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]