امام جمعه موقت اصفهان: شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران مورد توجه باشد
امام جمعه موقت اصفهان: شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران مورد توجه باشد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: لازم است اصل شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران در نظر گرفته شود و افرادی در استان‌ها انتخاب شوند که بتوانند به‌خوبی کار کرده و به مردم خدمت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، افزود: انتظار می رود انتصاب مدیران ارشد در استان ها با مشورت نمایندگان رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه و بزرگان صورت گیرد.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خدمات شهید رییسی انتظارات مردم از جایگاه رییس‌جمهور را افزایش داد ، اظهار کرد: رییس جمهور منتخب باید خود را رییس جمهور همه بداند و راه شهید رییسی را با قدرت ادامه دهد.
آیت الله مهدوی اضافه کرد: رییس جمهور منتخب باید کابینه خود را از افراد مومن و انقلابی تشکیل دهد که با ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب زاویه نداشته باشند.
وی بیان کرد: مردم طعم شیرین خدمت را از پیگیری‌ها و تلاش‌های رییس جمهور شهید احساس کردند و مسوولان باید این حلاوت را تقویت کنند.
وی اضافه کرد: اگر رییس جمهور منتخب این موارد را رعایت کند مورد حمایت جدی همه اقشار مردم قرار خواهد گرفت.
امام جمعه موقت اصفهان با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بر حضور جدی مردم در جلسه‌های عزاداری و مسجدها تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان باید ارتباط دائمی و اُنس با قرآن، مسجد و اینگونه مراسم داشته باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]