قیمت جدید دلار در صرافی ملی | بازار ارز به مرز حساس رسید
قیمت جدید دلار در صرافی ملی | بازار ارز به مرز حساس رسید

امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران ثابت ماند و به مبلغ ۴۶,۴۵۹ (چهل و شش هزار و چهارصد و پنجاه و نه) تومان معامله شد.

 قیمت دلار و قیمت یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

آخرین نرخ دلار در صرافی ملی

همچنین دلار در صرافی ملی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۴۶,۴۵۹ (چهل و شش هزار و چهارصد و پنجاه و نه ) تومان معامله شد.

قیمت یورو صرافی امروز

در بازار امروز یورو در صرافی ملی نسبت به روز قبل ، با ۹۸ تومان کاهش، ۵۰,۲۳۴ (پنجاه هزار و دویست و سی و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

 هزار و چهارصد و پنجاه و نه ) تومان رسید.

جدول قیمت دلار مبادله ای

عنوان
قیمت
بروزرسانی

دلار مبادله ای
۴۶,۴۵۹ تومان
۱۰:۰۲

پیش بینی قیمت دلار

بازار ارز تهران از روز گذشته خالی از خریدار و فروشنده شده و به گفته معامله گران سر و کله رکود ماه خرداد دوباره در بازار پیدا شده است و خبری از تغییر نوسان قیمت ها در جریان معاملات نیست. برخی از فعالان بازار معتقدند با فرا رسیدن ماه محرم،‌ بازار طبق روال سال های گذشته راکد خواهد شد. اما گروهی دیگر از معامله‌گران علت این موضوع را آغاز عرضه جدید خودروهای وارداتی و چشم انتظاری بازار برای تحقق برنامه های اقتصادی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران می دانستند.

قیمت دلار هم در روز دوشنبه معاملات را با نرخ ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کرد اما در نیمه دوم روز با توجه به کاهش قیمت درهم به پله اول کانال ۵۹ هزار تومان رسید و در همین محدوده به کار خود پایان داد. به گزارش اقتصادنیوز، درهم امارات هم که در بازار با ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان بازگشایی کرده بود؛ عصر روز گذشته با ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد. تتر هم در جریان معاملات شبانه همسو با دلار حرکت کرد و در لحظه نگارش این گزارش ۵۹ هزار و ۶۶۰ تومان قیمت خورد و بالای اسکناس آمریکایی قرار گرفت. روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز باعث شد حباب درهم در محدوده ۹۰ تومانی جای بگیرد.

نوسان قیمت دلار در جریان معاملات پشت خطی مهر تاییدی بر خبر بازگشت دوباره رکود به بازار ارز می زند؛ چرا که اسکناس آمریکایی با نوسان در محدوده نرخ پایانی روز دوشنبه که ۵۹ هزار و ۱۰۰ تومان بود؛ قیمت گذاری شد.

به عقیده معامله گران قیمت دلار پس از پولبک روز گذشته، دوباره به مسیر کاهشی بازگشته است و در معاملات امروز هم می توان به تداوم این روند امیدوار ماند. این گروه معتقدند قیمت دلار کف حمایت مهم ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش روی خود دارد که در صورت خروج از محدوده رنج و تداوم کاهش قیمت،‌ شانس بالایی برای شکستن این مرز دارد.

این گروه معتقدند قیمت دلار اگر بتواند مرز مهم ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان را بشکند و در زیر آن تثبیت روزانه دهد، شانس عقب نشینی بیشتر در کانال ۵۸ هزار تومان را دارد.

منبع:

اقتصادنیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]