قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور | بازار آزاد شاهد صعود قیمت بود
قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور | بازار آزاد شاهد صعود قیمت بود

در این گزارش، با بررسی بازار، قیمت‌ های مختلف ارز را جمع‌آوری کرده‌ایم. هدف ما آگاه‌ سازی شما از آخرین نرخ‌ ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره تغییرات بازار ارز است. با ما همراه باشید تا جدیدترین قیمت‌ ها را بررسی کنیم.

امروز قیمت دلار در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد و بر این اساس، قیمت خرید دلار آمریکا ۴۸,۹۸۱ تومان تعیین گردید.

دلار مبادله‌ای امروز به قیمت ۴۹,۴۷۵ تومان (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) رسید که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

علاوه بر این، قیمت یورو در بازار آزاد ۶۶,۲۶۰ تومان گزارش شده است. همچنین، قیمت دلار به محدوده ۵۹,۵۱۵ تومان رسیده است.در جدول زیر قیمت انواع ارز را مشاهده می کنید.

ارز(8)

پیش بینی قیمت دلار

بررسی از معاملات رسمی در مرکز مبادله نشان می‌دهد که نرخ ارز در این بازار به آرامی در حال افزایش است. در روز گذشته، قیمت دلار مبادله با ۳۹ تومان افزایش به ۴۹,۴۷۵ تومان رسید. اگرچه این رشد به نظر اندک می‌آید، اما نشان‌دهنده روند پیوسته و کم‌شیب افزایش نرخ ارز از ابتدای سال تاکنون است. این روند به کاهش شکاف بین دلار آزاد و رسمی کمک کرده و تفاوت قیمت بین این دو ارز به ۲۰.۳۶ درصد رسیده است.

همچنین در بازار ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین به ۶۰,۷۵۵ دلار افزایش یافت و قیمت تتر نیز در نیمه دوم کانال ۵۹ هزار تومان قرار دارد و همچنان بالاتر از قیمت دلار معامله می‌شود؛ تغییر روندی که فعالان بازار ارز دیجیتال آن را ناشی از انفجار عصر روز گذشته در لبنان می‌دانند.

معامله‌گران فنی بر این باورند که ریسک‌های سیاسی می‌تواند نوسانات شدیدی در نرخ ارز ایجاد کند. اما با توجه به «روند مثبت فروش نفت» و «افزایش ذخایر ارزی بانک مرکزی»، به نظر می‌رسد که توانایی کنترل شرایط وجود دارد و در صورت عدم بروز حوادث منفی، بازار ارز می‌تواند به ثبات نسبی خود ادامه دهد.

این گروه همچنین معتقد است که دلار هرات دو سطح کلیدی ۵۸,۸۷۰ تومان و ۵۸,۵۰۰ تومان را در معاملات امروز پیش روی خود دارد که این سطوح می‌توانند به عنوان نقاط مهم نوسان خرید عمل کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]