سقوط تارا در روز کاهشی بازار خودرو + جدول
سقوط تارا در روز کاهشی بازار خودرو + جدول

اکوایران: بازار خودرو امروز روند کاهشی به خود گرفت. البته برخی از داخلی‌ها و مونتاژی‌ها ثبات قیمت را نیز تجربه کردند.

به گزارش اکوایران، کاهش قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز شاهد نوسان رو به بالا در بازار دلار و سایر بازارهای موازی بودیم. اما در حالی که بازار دلار با رشد به استقبال تعطیلات رفت، اما بازار خودرو ترمز رشد قیمت را کشید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز خودروهای داخلی و مونتاژی با افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند و رکورد کاهش قیمت به «تارا اتوماتV2» رسید و این خودرو افتی ۲۴ میلیون تومانی را تجربه کرد.

رصد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» در بازار کاهشی ۲۴ میلیونی داشت و «رانا پلاس» و «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم با کاهشی ۵ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi  ۲۰۷اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ارزیابی‌‌ها «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۵ میلیون تومانی داشت. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» هم در بازار ۸۶۱ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۶۶ میلیون تومانی قیمت خورد و با کاهش ۲۴ میلیونی رکورد افت قیمت را شکست. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۵ میلیونی تومانی داشت، اما «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات و افت قیمت بودند، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک‌R اتومات» با کاهش یک میلیونی ۵۳۰ میلیون تومان شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۰۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۴ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت یک میلیونی داشت. اما «اطلس» هم در بازار ۵۱۵ میلیون تومانی شد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]