چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 156451
  • 17 سپتامبر 2024 - 18:49
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

هشدار در خصوص ساخت و ساز در دانشگاه تهران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای  شهر تهران گفت: در کمال تعجب کمیسیون بودجه به جای نامه‌نگاری با مسئولان ذیربط برای دریافت اسناد و ارائه به متقاضیان تحقیق و تفحص در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص را رد کرده است.  نرجس سلیمانی  با بیان اینکه در کمال تعجب کمیسیون بودجه به […]

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای  شهر تهران گفت: در کمال تعجب کمیسیون بودجه به جای نامه‌نگاری با مسئولان ذیربط برای دریافت اسناد و ارائه به متقاضیان تحقیق و تفحص در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص را رد کرده است.

 نرجس سلیمانی  با بیان اینکه در کمال تعجب کمیسیون بودجه به جای نامه نگاری با مسئولان ذیربط برای دریافت اسناد و ارائه به متقاضیان تحقیق و تفحص در حرکت خارج از عرف چهار بند تحقیق و تفحص را رد کرده است، اظهار کرد: با توجه به استنکاف کمیسیون بودجه از آغاز مکاتبات و پیگیری هایی که بنده در روز یکشنبه با رئیس کمیسیون داشتم که نامه تا دوشنبه ارسال شود، نشد و نامه سر از شورا درآورد و به درخواست کنندگان رسید.

وی افزود: کمیسیون نظارت و حقوقی که تحقیق و تفحص را بر عهده گرفته نامه ای با دو امضا تهیه کرده و درخواست دارد که کمیسیون برنامه و بودجه از پیگیری امور انصراف دهد تا ما موضوع را دنبال کنیم. ما ز یاران چشم یاری داشتیم.

مهدی اقراریان هم با بیان اینکه داستان منتقدین شهردار تهران قصه پر غصه ای است که امروز و دیروز شروع نشده است، اظهار کرد: این موضوع ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد هرچند اقدامات اشتباه آقای زاکانی در انتخابات به شورای ششم آسیب زده اما بیش از دو و نیم سال و پس از ۶ ماه از انتصاب ایشان، جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد.

ناصر امانی هم در تذکری خصوص تخریب درختان در دانشگاه تهران، گفت : دور از شأن دانشگاه ارزشمند تهران است که دست به این نوع اقدامات بزند و شبانه فضای سبز را محصور و قلع و قمع کند تا ساختمان اداری بسازد. باعث شرم بنده است که بگویم چرا دانشگاه این کار را انجام می دهد؟

امانی با بیان اینکه چند روز پیش اهالی با من تماس گرفتند که به درختان به صورت عامدانه آب نمی دهند که خشک شود، خاطرنشان کرد: باید فکری به حال این مسئله کرد. پیش از این هم شاهد چنین مسائلی بودیم و کارگران شهرداری را کتک زدند. ما در شهرداری کمیسیون داریم که زمان پایان کار جرائم میلیاردی می کند اما می بینیم به راحتی چندین درخت قلع و قمع می شود. خواستیم مطلع باشند و اگر این تذکر را دیدند خجالت بکشند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
17 سپتامبر 2024

مخالفت سفت و سخت چمران با احیای ٣٠ تیر

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان در نوبت تعیین تکلیف پلاک‌های ثبتی خود جهت باغ و غیر باغ بودن هستند، گفت: با توجه به این موضوع، تعداد زیادی از پرونده باغات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد. چمران در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با عدم نظارت شورا بر عملکرد […]

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران 17 سپتامبر 2024

تشکیل سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران

طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه شناسایی و پایش منابع آلاینده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» در دستور کار صحن علنی شورای شهر تهران، قرار گرفت و با اکثریت آرا به تأیید رسید.

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک 17 سپتامبر 2024

اخطار فرمانداری تهران به زیباسازی؛ پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی ترافیک

فرماندار تهران در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران ضمن انتقاد از سازمان زیباسازی شهر تهران به دلیل اختصاص سازه‌های اندک ویژه بازگشایی مدارس، گفت: باید وظایف خود را به شکلی در تهران انجام دهید که دیده شود؛ لذا نیاز است تعداد سازه‌های تبلیغاتی اختصاص پیدا کرده به موضوع بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.