افزایش تولید ناخالص داخلی در استان زنجان ضروری است
افزایش تولید ناخالص داخلی در استان زنجان ضروری است

زنجان- استاندار زنجان، بر لزوم ضرورت افزایش تولید ناخالص داخلی استان تاکید کرد و گفت: اگر به این سمت حرکت نکنیم و تغییری در راه های تولید ثروت انجام ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز یکشنبه در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان،گفت: یکی از کارهای دولت گره‌گشایی و تسهیلگری است و گره‌گشایی از

.مشکلات تعاونی ها نیز در این راستا انجام شد

وی به ۱۷ همت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این رقم در مقایسه با چند سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

استاندار زنجان، به لزوم جمع سرمایه های خرد در چارچوب تعاونی ها تاکید کرد و گفت: آموزش مسائل حقوقی به تعاونی ها بسیار مهم است و جلوی خیلی از مشکلات را می گیرد.

افشارچی،با بیان اینکه مسأله تامین مالی تعاونی ها هم مهم است و باید به روش های جدید در این حوزه مثل پذیره نویسی از طریق بورس و سایر روش ها هم فکر کرد،تاکید کرد: فعالیت تعاونی، به عدالت نزدیک است.

وی افزود: باید سهم بخش تعاون در تولید ناخالص داخلی استان مشخص و فعالیت ها در این بخش در این راستا عملیاتی شود.

استاندار زنجان اظهار کرد: طی حدود سه سال گذشته با پیگیری‌های ویژه، گره‌گشایی‌های قابل توجهی در مسایل تعاونی‌های استان انجام شد و امروز به واسطه حل مسائل تعاونی ها تعداد مراجعه اعضای تعاونی های مشکل دار و تجمع اعضای آنها در استان نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است.

افشارچی بر لزوم ضرورت افزایش تولید ناخالص داخلی استان تاکید کرد و گفت: اگر به این سمت حرکت نکنیم و تغییری در راه های تولید ثروت انجام ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]