چگونه با بازی همستر کامبت پولدار شویم؟
چگونه با بازی همستر کامبت پولدار شویم؟

همستر کامبت یک بازی به سبک Tap to Earn است و در محیط یک ربات تلگرامی انجام می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش‌ از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. در ادامه نکاتی در خصوص این بازی توضیح داده می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این بازی می‌توانید با ضربه زدن، سکه‌های درون بازی را کسب کنید. اما کاربران برای اینکه بتوانند از طریق این بازی‌ها کسب درآمد کنند با اما و اگرهایی مواجه هستند. شما در نقش مدیرعاملی بازی می‌کنید که یک همستر است و یک صرافی ارز دیجیتال را اداره می‌کند. کسب سکه: با ضربه زدن روی نماد همستر سکه به دست می‌آورید، اما چیزهای بیشتری هم وجود دارد. می‌توانید سکه‌هایتان را در ارتقای صرافی خود سرمایه‌گذاری کنید که درآمد غیرفعال ایجاد می‌کند.
Daily Combos: یک سیستم ترکیبی روزانه وجود دارد که در آن پاداشی معادل پنج میلیون سکه برای ارتقای استراتژیک ویژگی‌های خاص صرافی خود دریافت می‌کنید.
مواردی که باید در خصوص بازی همستر کامبت نظر بگیرید:
بازی همستر کامبت نسبتاً جدید است و حول محور ارزهای دیجیتال می‌چرخد. اینها می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثبات و پرخطر باشند، بنابراین اگر می‌خواهید برای کسب پاداش‌های احتمالی ارزهای دیجیتال در آینده بازی کنید، احتیاط کنید.
منابعی وجود دارند که بازی را توصیه می‌کنند، اما مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در زمان یا پول، تحقیقات خود را انجام دهید. در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد.
در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.
آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید برای درآمدزایی قلمداد نکنید.
به نظر میرسد انگیزه اصلی حضور اقشار مختلف در این فضا کسب درامد ساده به واسطه تبلیغاتی وسیعی باشد که از سمت کانالهای تلگرامی آغاز شده است.
هرچند مدل درامد زایی این سازکار فعلا مبهم است اما تحت تاثیر یک فضای روانی همه گیر تقاضای چشم گیر برای عقب نماندن از کسب کوینهای رایگان فعلا بی ارزش ایجاد شده است.
همانطور که مشخص است، این موضوع در کنار درآمد مبهم و نامعلوم هزینه‌هایی هم به کاربران تحمیل می‌کند.
فعلاً با توجه به فیلتر بودن تلگرام در کشور تقاضای فیلتر شکن ها بار دیگر صعودی شده و زمینه ای تازه برای سودجویی صاحبان این کسب کارها ایجاد شده است.
همچنین نباید از اتلاف وقتی که این بازی های کریپتویی به کاربران برای بازدهی که آینده ان مشخص نیست تحمیل می‌کند غافل شد، از سوی دیگر به نظر می‌رسد جدای از استهلاک گوشی‌های تلفن همراهی که سالیانه تا ۳ میلیارد دلار صرف واردات انها میشود از هزینه های سر سام اور اشغال پهنای باند اینترنت کشور نیز غافل شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]