آمار دانش‌آموزان رای‌اولی اعلام شد
آمار دانش‌آموزان رای‌اولی اعلام شد

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود یک میلیون دانش‌آموز رأی‌اولی داریم که برای ترغیب و تشویق و کنشگری آن‌ها برنامه‌هایی در دست انجام است.

به گزارش خبرآنلاین، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای ترغیب و تشویق دانش‌آموزان رای‌اولی و غیررای‌اولی برای حضور در انتخابات برنامه‌های مختلفی در دست انجام است گفت: با همکاری نهادها طرح «مثبت دما» و پویش «پای کار ایران» در این باره در حال انجام است.
حجت الاسلام والمسلمین پورثانی در گفت‌وگو با ایسنا، از برنامه‌های در دست اجرای معاونت پرورشی که نیازمند توجه و تداوم در دولت چهاردهم است، به سند تحول پرورشی، طرح «نماد» و توسعه آن، طرح «مستورا»، طرح آموزش و استخدام معلمان، نهضت اردویی، تلفیق آموزش و پرورش، ترمیم برنامه درسی ملی و ساخت سرودها و برنامه‌های تئاتر از متن کتاب‌های درسی در جهت انس‌گیری بیشتر دانش‌آموزان با مباحث تربیتی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه دولت بعدی باید آموزش و پرورش را اولویت کاری خود قرار دهد افزود: باید فاصله‌ها از بین برود، برنامه درس ملی اصلاح و تمام کارها با هدف بهبود فعالیت‌های پرورشی پیش رفته و انجام شود.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود یک میلیون دانش‌آموز رأی‌اولی داریم که برای ترغیب و تشویق و کنشگری آن‌ها برنامه‌هایی در دست انجام است ادامه داد: به انتظارات دانش آموزان از رئیس جمهور، رئیس مجلس و نماینده مجلس ورود کرده‌ایم؛ دو برنامه با همکاری شبکه امید، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های‌ اسلامی دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر در دست اجراست که می‌توان به طرح «مثبت دما» و پویش «پای کار ایران» که از شبکه افق، امید و شبکه شاد پخش می شود، اشاره کرد.
پورثانی با بیان اینکه تمام برنامه‌های معاونت پرورشی اعم از برنامه‌های انتخاباتی و غیرانتخاباتی برای تمام دانش‌آموزان کشور درنظرگرفته شده است گفت: برنامه‌های انتخاباتی از تلویزیون پخش می‌شود و دانش‌آموزان استانی، عشایری و مرزی می‌توانند بیننده آن باشند. از برنامه‌های غیرانتخاباتی نیز می‌توان به اعزام ۲ تا ۳ هزار نفری دانش آموزان عشایر به مشهد اشاره کرد که تیرماه امسال ذیل برنامه‌های پرورشی انجام می‌شود.

۴۷۲۳۶

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]