از کجا خرید دستگاه برش لیزر فلزات را انجام دهیم؟
از کجا خرید دستگاه برش لیزر فلزات را انجام دهیم؟
یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، دستگاه برش لیزر فلزات است. در دستگاه فایبر برش فلزات، انرژی توسط سورس تولید شده و با فیبر نوری به نازل دستگاه انتقال می‌یابد.

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، دستگاه برش لیزر فلزات است. در دستگاه فایبر برش فلزات، انرژی توسط سورس تولید شده و با فیبر نوری به نازل دستگاه انتقال می‌یابد. به این ترتیب در این دستگاه فرد با کمک پرتو لیزر، قطعات فلزی را به شکل منظم و با کیفیت بالا برش می‌دهد؛ بنابراین تکنولوژی دستگاه لیزر فایبر در سیستم برش فلزات به دلیل سرعت خارق‌العاده، طیف وسیع متریال‌ها، هزینه تمام شده پایین‌تر در طولانی مدت و دقت بی‌نظیر به دلیل باریک بودن اشعه از برترین روش‌ها در کارهای صنعتی است.

بهترین مارک دستگاه برش لیزر

از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های برش لیزر فلزات در جهان، چین است. این کشور دستگاه‌های برش را در برندهای مختلفی تولید می‌کند؛ بنابراین هنگام انتخاب باید به عواملی مانند توانایی‌های دستگاه، کیفیت دستگاه و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد توجه کرد نیاز کاربران به خوبی برآورد شوند. از برندهای معروف در صنعت دستگاه برش لیزر در چین، می‌توان به مارک هایبر لیزر، ریمکس لیزر، گلدن لیزر، تری لیزر و بی‌سی ال لیزر اشاره کرد.

قیمت دستگاه برش لیزر

قیمت یک کالا همیشه ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد؛ بنابراین برای تولید یک دستگاه با کیفیت عواملی نظیر بزرگی ابعاد دستگاه، قطعات یدکی برند، هزینه‌های حمل و نقل و گمرکی، هزینه‌های تولید و کیفیت خدمات پس از فروش در قیمت محصول تاثیر دارند.

یک مجتمع صنعتی برای اینکه با مشکل خرابی دستگاه مواجه نشود و خطر ورشکستگی در کمین او نباشد، بهتر است هنگام خرید به کیفیت دستگاه توجه داشته باشد. در نتیجه با توجه به نیازهای خاص خود، بررسی قابلیت‌های دستگاه و امکانات پشتیبانی و خدمات پس از فروش، اقدام به خرید دستگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا نماید.

بهترین شرکت خرید دستگاه برش لیزری

یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران هنگام خرید دستگاه‌های صنعتی مانند دستگاه برش لیزری، انتخاب شرکت معتبری است که دستگاه به خوبی توسط آن مونتاژ شده باشد. شرکت سیمای شهر به مدیریت داوود چگونیان از سال ۱۳۸۱ به طور رسمی شروع به فعالیت در زمینه فروش و خدمات دستگاه‌های برش لیزر در ایران کرده است.

این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی دائمی به مشتریان، این امکان را به کاربران می‌دهد تا از طریق تماس یا با مراجعه به سایت این شرکت در خصوص قیمت دستگاه‌ها، ایجاد شغل و نحوه کار با آن‌ها و رفع مشکلات پیش آمده از مشاورین این شرکت کمک بگیرند. ارائه گارانتی یک‌ساله تعویض قطعات مصرفی و آموزش تخصصی اپراتور دستگاه از دیگر پارامترهای مهم تصمیم‌گیری هنگام خرید دستگاه برش لیزری است.

خرید دستگاه برش لیزر به صورت اقساطی

از آن‌جایی که قیمت دستگاه‌های صنعتی بسیار بالا است، اگر هنگام خرید دستگاه لیزر فایبر با کمبود بودجه مواجه شدید، می‌توانید با مراجعه به شرکت سیمای شهر از خدمات خرید اقساطی این شرکت بهره ببرید. به این ترتیب شما می‌توانید با اطلاع از جشنواره‌های فروش و بازدید از مدل‌های متنوع دستگاه لیزر فایبر در قیمت‌های مختلف متناسب با درآمد خود اقدام به خرید اقساطی کنید. در خرید اقساطی شما ۷۰ درصد مبلغ را به صورت پیش پرداخت می‌پردازید و باقی‌مانده را به صورت اقساطی پرداخت خواهید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]