جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 157734
  • 25 سپتامبر 2024 - 3:00
  • 22 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فتح قله‌های جدید قیمتی در طلا و سکه

با ورود دلار به کانال ۶۰ هزار تومان قیمت طلا و سکه رکورد تاریخی زدند؛ در روز سه‌شنبه قیمت دلار از بازار دبی سیگنال افزایش دریافت کرد و وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.  همراه با بازار طلا و سکه صندوق‌های طلای بورسی، هم در ورود پول و هم در ارزش معاملات رکورد جدیدی را […]

با ورود دلار به کانال ۶۰ هزار تومان قیمت طلا و سکه رکورد تاریخی زدند؛ در روز سه‌شنبه قیمت دلار از بازار دبی سیگنال افزایش دریافت کرد و وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد. 

همراه با بازار طلا و سکه صندوق‌های طلای بورسی، هم در ورود پول و هم در ارزش معاملات رکورد جدیدی را به ثبت رساندند؛ در روز سه‌شنبه شاهد ورود پول ۴۷۳ میلیارد تومانی به این صندوق‌ها بودیم که این میزان همراه با رکورد ارزش معاملات قابل توجه معامله‌گران بود.

معامله‌گران می‌گویند افزایش بازار ارز و رکوردزنی تاریخی طلا در روزی رقم خورده که هم پزشکیان در نیویورک است و هم سیگنال‌های مذاکره به گوش می‌رسد. 

جزییات بازار ارز و سکه امروز سوم مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ماجرای میلیاردر شدن یک معامله‌گر رمزارز با ۱۳۰۰ دلار؛ شانس یا تقلب؟ 27 سپتامبر 2024

ماجرای میلیاردر شدن یک معامله‌گر رمزارز با ۱۳۰۰ دلار؛ شانس یا تقلب؟

اکوایران: یک معامله‌گر کریپتو با سرمایه‌گذاری در میم‌کوین مو دنگ، ۱۳۳۱ دلار را به ۳٫۴ میلیون دلار تبدیل کرده است.

27 سپتامبر 2024

حفظ سنت ۱۱ ساله در بازار دلار

در میان بازارها، طلا و سکه سوگلی بودند؛ به گونه‌ای که بازار روی کاکل این دو فلز زردرنگ می‌چرخید. دلیل این اتفاق به دو متغیر بنیادی بازار طلا و سکه باز می‌گردد. نکته‌ مهم آن که بر اساس بررسی «اکوایران»  بازار ارز در هفته اول مهر ماه طی ۱۱ سال گذشته، هیچ‌گاه کاهشی نبوده است. […]

لبخند پول به بورس تهران 27 سپتامبر 2024

لبخند پول به بورس تهران

اکوایران: بازار سرمایه در این هفته هم بازدهی مثبتی را ایجاد کرد و کام سهامداران شیرین شد تا انتظارات نسبت به بورس بهبود پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.