جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 161323
  • 14 اکتبر 2024 - 3:00
  • 25 بازدید
  • ۰ دیدگاه

لزوم نصب دوربین در طلافروشی‌ها/ دلار نیمایی به کانال ۴۸ وارد شد

بازار ارز و سکه دومین روز هفته‌ را با گپ منفی بازگشایی کرد و دو نیمه متفاوت معاملاتی داشت. قیمت طلا و ارز در نیمه اول بی‌رمق دنبال شد اما در حوالی ظهر با مواضع سیاسی که به بازار مخابره شد، قیمت‌ها با نوسان به سطوح بالا برگشتند. یک خبر در بازار طلا جلب توجه […]

بازار ارز و سکه دومین روز هفته‌ را با گپ منفی بازگشایی کرد و دو نیمه متفاوت معاملاتی داشت. قیمت طلا و ارز در نیمه اول بی‌رمق دنبال شد اما در حوالی ظهر با مواضع سیاسی که به بازار مخابره شد، قیمت‌ها با نوسان به سطوح بالا برگشتند.

یک خبر در بازار طلا جلب توجه می‌کرد. پلیس فتا در نامه‌ای به اتحادیه طلا، طلافروش‌ها را ملزم به نصب دوربین مشرف به چهره مشتریان کرد.

تحلیلگران می‌گویند نصب دوربین‌های نظارتی بر چهره مشتریان طلافروشان نشان می‌دهد که مقامات به دنبال افزایش شفافیت و کنترل بیشتر بر تراکنش‌های مرتبط با طلا هستند. این اقدام می‌تواند در بلندمدت به افزایش اعتماد و کاهش تخلفات در این بازار منجر شود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بلک‌راک و جی‌پی‌مورگان، پیشتازان توکن‌سازی دارایی‌ها در وال استریت 18 اکتبر 2024

بلک‌راک و جی‌پی‌مورگان، پیشتازان توکن‌سازی دارایی‌ها در وال استریت

اکوایران: بانک‌های وال استریت که روزی ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه ارزیابی می‌کردند؛ اکنون به سرعت در حال پذیرش فناوری بلاک‌چین هستند. با توکن‌سازی دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق قرضه، معاملات سریع‌تر و ارزان‌تر می‌شوند و دنیای مالی را متحول می‌کنند. آیا این انقلاب دیجیتال، راه جدیدی برای سرمایه‌گذاری جهانی خواهد بود؟

طلا و سکه دلار را جا گذاشتند 18 اکتبر 2024

طلا و سکه دلار را جا گذاشتند

اکوایران: دلار تهران ۲۰۰تومان بالاتر از مدت مشابه هفته قبل ایستاد ولی طلا و سکه در این هفته دلار را جا گذاشتند و با کمک طلای جهانی پیشتازی کردند.

حرکت خلاف جهت دلار و بورس در این هفته 17 اکتبر 2024

حرکت خلاف جهت دلار و بورس در این هفته

اکوایران: در این هفته بورس تهران نزولی شد ولی چرت دلار تهران در پایان هفته پاره شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.