دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 162624
  • 20 اکتبر 2024 - 21:01
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شرط بندی دلار و طلا روی برد ترامپ

همچنین در هفته گذشته اخبار مربوط به انتخابات آمریکا زیر نظر معامله‌گران بود و با بالا رفتن شانس پیروزی ترامپ در نظرسنجی‌ها، بازارها از این متغیر سیگنال دریافت کردند. علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی در این قسمت از مارکت تایمز در مورد ریشه حرکت بازارها و داده‌ها مهم این هفته صحبت می‌کند.   ✅ آیا […]

همچنین در هفته گذشته اخبار مربوط به انتخابات آمریکا زیر نظر معامله‌گران بود و با بالا رفتن شانس پیروزی ترامپ در نظرسنجی‌ها، بازارها از این متغیر سیگنال دریافت کردند.

علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی در این قسمت از مارکت تایمز در مورد ریشه حرکت بازارها و داده‌ها مهم این هفته صحبت می‌کند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
20 اکتبر 2024

سکه‌فروشان بزرگ تابلوی خود را خاموش کردند

در دومین روز هفته روند بازارها همچنان هیجانی بود و قیمت‌ها نوسان رو به بالا دادند. بازار طلا و دلار در روز یکشنبه با گپ مثبت بازگشایی شدند و در معاملات عصر بعد از رسیدن به مرزهای مقاومتی مهم، نسبت به این اعداد واکنش داشتند و از سقف فاصله گرفتند.  فنی‌ها می‌گویند این فاصله از […]

خوش‌بینی قاطع کارشناسان نسبت به رشد بیشتر طلای جهانی 20 اکتبر 2024

خوش‌بینی قاطع کارشناسان نسبت به رشد بیشتر طلای جهانی

اکوایران: تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو از قیمت طلا نشان می‌دهد اکثر کارشناسان نسبت به رشد بیشتر قیمت طلا در هفته معاملاتی‌ پیش‌رو خوش‌بین هستند.

از رکوردشکنی تتر تا نشانه‌های رشد انفجاری قیمت بیت‌کوین 20 اکتبر 2024

از رکوردشکنی تتر تا نشانه‌های رشد انفجاری قیمت بیت‌کوین

اکوایران: استیبل‌کوین تتر توانسته به ارزش بازار ۱۲۰ میلیارد دلاری دست پیدا کند و در کنار آن نشانه‌هایی وجود دارد که قیمت بیت‌کوین با رشد بسیار بیشتری همراه خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.