دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 163876
  • 28 اکتبر 2024 - 3:00
  • 9 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تبلیغ خرید نقره خارجی در بازار طلا

بازارها که نسبت به حمله اسرائیل واکنش ریزشی سریعی داشتند در روز یکشنبه از سطوح پایینی برگشتند. قیمت سکه، قیمت درهم، قیمت طلای آبشده و قیمت دلار یک کانال بالا آمدند. قاطبه معامله‌گران که در روز ریزش بازار تصور می‌کردند ریزش ادامه دارد بعد از نوسان روز یکشنبه، به دو قطب تبدیل شدند. در فضای […]

بازارها که نسبت به حمله اسرائیل واکنش ریزشی سریعی داشتند در روز یکشنبه از سطوح پایینی برگشتند. قیمت سکه، قیمت درهم، قیمت طلای آبشده و قیمت دلار یک کانال بالا آمدند. قاطبه معامله‌گران که در روز ریزش بازار تصور می‌کردند ریزش ادامه دارد بعد از نوسان روز یکشنبه، به دو قطب تبدیل شدند.

در فضای روز یکشنبه بازار تبلیغ خرید نقره کاملا به چشم می‌آمد. جدا از اینکه در روز یکشنبه یک تحلیل تکنیکال از این بازار دست به دست می‌شد که نشان می‌داد بازار نقره ظرفیت افزایش را دارد، برخی از کانال‌ها کاملا سیگنال خرید نقره خارجی می‌دادند. این دسته با استناد به اینکه ساچمه نقره ایرانی در بازار به سختی خرید و فروش می‌شود می‌گفتند که ساچمه خارجی هم کیفیت بهتری دارد و هم در کارگاه‌ها استفاده می‌شود. 

جزییات بازار ارز و سکه در روز یکشنبه شش آبان ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
چرا دلار در تهران از هرات عقب افتاد؟ 28 اکتبر 2024

چرا دلار در تهران از هرات عقب افتاد؟

بازار یکشنبه پس از مدت‌ها دو قطبی شد؛ یکسری‌ها روی کاهش نظر داشتند یکسری‌ها برعکس فکر می‌کنند. چرا دلار در تهران از هرات عقب افتاد؟

رکوردشکنی معکوس حباب اقلام سکه 27 اکتبر 2024

رکوردشکنی معکوس حباب اقلام سکه

اکوایران: اصلاح قابل توجه بازار ارز در تعطیلی بازارهای جهانی باعث شده تا اقلام کوچکتر سکه کمترین حباب خود از ابتدای سال جاری را ثبت کنند.

آغاز کنترل روسیه بر عملیات استخراج بیت‌کوین 27 اکتبر 2024

آغاز کنترل روسیه بر عملیات استخراج بیت‌کوین

اکوایران: قانون جدیدی که در روسیه اجرا خواهد شد، اختیارات دولت برای کنترل فعالیت‌های مرتبط با رمزارز نظیر استخراج بیت‌کوین را گسترش می‌دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.