کامپوزیت دندان با سریتا: راهی سریع و موثر برای بازگشت لبخند درخشان
کامپوزیت دندان با سریتا: راهی سریع و موثر برای بازگشت لبخند درخشان
نامرتبی و تغییر رنگ دندان‌ها مشکل رایجی است که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند و متأسفانه در اغلب موارد باعث اجتناب از خندیدن و لبخند زدن محتاطانه می‌شود.

کامپوزیت دندان یک روش سریع و بسیار موثر برای اصلاح لبخند و افزایش جذابیت چهره شماست. تقریبا تمامی متقاضیان دریافت کامپوزیت به دنبال یک کامپوزیت طبیعی و در عین حال مقرون بصرفه هستند و به همین خاطر انتخاب کلینیک دندانپزشکی که نتایج نهایی کاملا طبیعی را با قیمت مناسبی ارائه دهد، می‌تواند دشوار باشد. اگر شما هم جزء این افراد هستید، کافی است فقط یکبار کلینیک سریتا را امتحان کنید. اما چرا سریتا یک کلینیک ایده آل برای انجام کامپوزیت دندان است؟ در ادامه به شما عزیزان خواهیم گفت که کامپوزیت دندان در سریتا چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد.

آشنایی با کلینیک سریتا

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سریتا در سال ۱۳۹۵ توسط تیمی مجرب از متخصصان دندانپزشکی با تجربه و شناخته شده در تهران آغاز به کار کرد. رسالت کلینیک سریتا افزایش سطح دسترسی افراد جامعه به خدمات دندانپزشکی و تأمین رضایتمندی مشتریان است. بهره گیری از به روزترین تجهیزات و متریال روز دنیا در کنار تجربه بالای متخصصان دندانپزشکی، کلید اصلی موفقیت و خوش نامی کلینیک سریتا می‌باشد. این کلینیک خدمات دندانپزشکی متنوعی ارائه می‌دهد که کامپوزیت دندان جزء پرطرفدارترین آنهاست.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان به معنای استفاده از مواد همرنگ دندان برای اصلاح عیوب جزئی و ترمیم پوسیدگی‌هاست. این روش کاملا سریع و بدون نیاز به تراشیدن مینای دندان انجام می‌شود و در طی یک جلسه تکمیل خواهد شد.

کامپوزیت سریتا چگونه انجام می‌شود؟

کامپوزیت سریتا چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام کامپوزیت دندان در کلینیک سریتا، مراحل زیر را سپری خواهید کرد:

  • ابتدا متخصص دندانپزشکی، دندان‌های شما را به دقت معاینه می‌کند تا مطمئن شود که کامپوزیت روش مناسبی برای اصلاح لبخند شماست. در صورت نیاز عکسبرداری با اشعه ایکس انجام خواهد شد. اگر بهم ریختگی، فاصله بین دندانی، تغییر رنگ و … در حد جزئی و خفیف باشد، می‌توان از کامپوزیت برای پوشاندن این عیوب استفاده کرد. همچنین در صورت وجود پوسیدگی و التهاب در دندان‌ها و لثه ابتدا باید این مشکلات برطرف شود و سپس مراحل کامپوزیت آغاز گردد.
  • رنگ مناسب کامپوزیت با توجه به رنگ سایر دندان‌ها، رنگ پوست و چهره بیمار انتخاب می‌شود.
  • سپس دندانپزشک، دندان‌های را تمیز و در برخی موارد جرم گیری می‌کند تا برای نصب کامپوزیت آماده شوند.
  • دریافت کامپوزیت دندان بدون نیاز به تراشیدن مینای دندن صورت می‌گیرد. با انجام پروسه‌ای به نام اسیدشویی، سطح دندان آماده چسباندن کامپوزیت می‌شود.
  • دندانپزشک، لایه‌ای از ماده کامپوزیت را روی سطح دندان‌های جلویی قرار داده و فرم می‌دهد. سپس با تاباندن نور آبی مخصوص، آن را کاملا خشک می‌کند.
  • پس از خشک شدن کامپوزیت، نوبت به پولیش آن می‌رسد. کامپوزیت دندان بعد از پولیش کاملا صیقلی و صاف بنظر خواهد رسید.
  • در پایان، دندانپزشک با قرار دادن کاغذ کربنی بین دندان‌های بیمار، نحوه گاز گرفتن و عملکرد دندان‌ها را تست می‌کند و بعد از اِعمال تغییرات نهایی، مراحل دریافت کامپوزیت به اتمام می‌رسد.

مزایای انجام کامپوزیت دندان در سریتا

انجام کامپوزیت دندان در سریتا مزایای قابل توجهی دارد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده از بهترین متریال و برندهای روز دنیا
  • تنوع بالای کامپوزیت‌ها (از نظر رنگ و برند)
  • طبیعی بودن نتیجه نهایی کار به علت حضور دندانپزشکان زیبایی و ترمیمی
  • کاملا بدون درد
  • انجام کار در محیطی بهداشتی و دوستانه
  • مشاوره رایگان حضوری و غیر حضوری
  • شرایط پرداخت اقساطی
  • چکاپ‌های دوره‌ای رایگان پس از دریافت کامپوزیت
  • ارائه ضمانت برای خدمات
  • هماهنگی کامل کامپوزیت با سایر دندان‌ها و چهره بیمار

هزینه کامپوزیت دندان در سریتا

کامپوزیت دندن نسبت به سایر روش‌های دندانپزشکی زیبایی، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و به همین خاطر طرفداران بسیاری دارد. هزینه کامپوزیت دندان تحت تأثیر عوامل مختلفی (مانند تخصص و مهارت دندانپزشک، تعداد دندان‌های تحت درمان، برند کامپوزیت، متریال ساخت کامپوزیت، سایز و فرم دندان و …) قرار می‌گیرد و بنابراین نمی‌توان مقدار ثابتی را برای آن مشخص کرد.

به طور کلی قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در سریتا از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان تا ۹۵۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. هزنیه برداشتن کامپوزیت برای هر واحد دندان نیز ۶۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

در جدول زیر، برندهای کامپوزیت مورد استفاده در کلینیک سریتا به همراه قیمت هر واحد کامپوزیت دندان آورده شده است.

برند کامپوزیت قیمت هر واحد دندان به تومان
گلس ۱,۵۰۰,۰۰۰
دیاموند ۲,۶۰۰,۰۰۰
رابی ۳,۹۰۰,۰۰۰
نانوهیبرید ۵,۲۵۰,۰۰۰
نانو سرامیک ۷,۱۴۰,۰۰۰
سوپر کامپوزیت ۹,۵۰۰,۰۰۰

هزینه کامپوزیت دندان در سریتا

کامپوزیت اقساطی در کلینیک سریتا

یکی از مزایای قابل توجه دریافت خدمات در کلینیک سریتا، امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی است. شرایط پرداخت اقساطی کلینیک سریتا بسیار ساده است و مراجعین می‌توانند هزینه کل کامپوزیت دندان را به صورت اقساط ۶ ماهه، ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه پرداخت نمایند. شما می‌توانید با توجه به شرایط مالی خود، یکی از طرح‌های پرداخت اقساطی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه کامپوزیت به صورت اقساطی نیازی به ضامن نیست و این کار صرفا با داشتن چک صیادی معتبر امکان پذیر است. همچنین اقساط کامپوزیت دندان در سریتا تا ۶ ماه بدون سود خواهد بود و پس از این مدت نیز سود بسیار کمی به مبلغ کل کامپوزیت دندان افزوده می‌شود.

کلینیک سریتا کجاست؟

آدرس: تهران، پاسداران، خیابان رفیق دوست، پلاك ۴۲، ساختمان سریتا

تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۱۸

وبسایت + مشاوره آنلاین رایگان و ثبت نوبت رایگان:

https://drserita.com/

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/serita.clinic/

 انجام کامپوزیت دندان با سریتا، یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید برای متحول کردن لبخند خود بگیرید. با وجود مزایای قابل توجه دریافت کامپوزیت در سریتا (تجربه بالای متخصصان دندانپزشکی، بهترین برند و متریال کامپوزیت، شرایط پرداخت اقساطی و ارائه گارانتی برای خدمات) دیگر جایی برای تردید باقی نمی‌ماند. اگر برای مراجعه حضوری به سریتا وقت کافی ندارید، می‌توانید مشاوره غیرحضوری رایگان دریافت کنید. کافی است به سایت سریتا سر بزنید و با پر کردن فرم ویزیت مجازی و آپلود مدارک مورد نیاز از بهترین متخصصان دندانپزشکی مشاوره بگیرید و از قیمت روز کامپوزیت دندان در سریتا مطلع شوید. همچنین می‌توانید با ثبت شماره همراه خود در سایت سریتا از مشاوره تلفنی رایگان این کلینیک نیز استفاده کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]