تیم مدیریتی «اسمارتک» تغییر می‌کند؛ نزدیکی بیشتر به دیجی‌کالا
تیم مدیریتی «اسمارتک» تغییر می‌کند؛ نزدیکی بیشتر به دیجی‌کالا

اسمارتک که در صنعت فناوری‌های مارکتینگ فعالیت می‌کند به‌زودی شاهد تغییرات کلیدی در تیم مدیریتی خود خواهد بود. به نقل از دیجیاتو، براساس یک ایمیل داخلی که به کل تیم اسمارتک ارسال شده است، «مزدک پاکزاد» و «علیرضا مظلومی»، دو بنیان‌گذار اسمارتک در آینده‌ای نزدیک نقش مدیریتی خود در این شرکت را واگذار می‌کنند. این […]

اسمارتک که در صنعت فناوری‌های مارکتینگ فعالیت می‌کند به‌زودی شاهد تغییرات کلیدی در تیم مدیریتی خود خواهد بود. به نقل از دیجیاتو، براساس یک ایمیل داخلی که به کل تیم اسمارتک ارسال شده است، «مزدک پاکزاد» و «علیرضا مظلومی»، دو بنیان‌گذار اسمارتک در آینده‌ای نزدیک نقش مدیریتی خود در این شرکت را واگذار می‌کنند. این تصمیم ظاهرا تاثیر گرفته از خواست مدیران ارشد هلدینگ دیجی‌کالاست.

دیجی‌کالا، به عنوان سرمایه‌گذار اسمارتک، ظاهرا به دنبال هم‌راستاسازی هر چه بیشتر استراتژی‌های اسمارتک با اهداف کلان خود است و مدیرعامل جدید نیز با تجربه‌ای چند ساله از تیم بینش کسب‌وکار دیجی‌کالا می‌آید.

براساس ایمیلی که بنیان‌گذاران به تیم اسمارتک ارسال کرده‌اند، «مزدک پاکزاد» هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل کنونی، در آینده نزدیک به‌عنوان رییس هیات‌مدیره در کنار تیم اسمارتک خواهد بود. «علیرضا مظلومی» که هم‌اکنون معاون تکنولوژی (CTO) اسمارتک است، تمرکز خود را بر پروژه‌های استراتژیک و بلندمدت قرار خواهد داد.

مدیرعامل جدید اسمارتک «صادق محسن‌نیا» خواهد بود. او حدود ۴ سال پیش به گروه دیجی‌کالا پیوست و در جایگاه‌های مختلفی از مدیر پرفورمنس مارکتینگ تا مدیر ارشد رشد، نقش ایفا کرده است. او سابقه حضور در گروه تپسل و مدیریت شرکت «متریکس» را هم در کارنامه‌اش دارد. صادق محسن‌نیا اکنون قرار است به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل به تیم اسمارتک اضافه شود و پس از گذراندن یک بازه زمانی «آنبوردینگ»، به عنوان مدیرعامل، رهبری اسمارتک را به‌دست گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]