وردپرس می تواند مهارت و تخصص شما باشد
وردپرس می تواند مهارت و تخصص شما باشد
وردپرس یک نرم افزار تحت وب رایگان است که به کمک آن می توان انواع سایت ها را راه اندازی کرد.

 جالب است بدانید که بیش از نیمی از وب سایت ها در دنیا با وردپرس راه اندازی شده اند و همین موضوع با درصد بیتشری در ایران صدق می کند. بر همین اساس یک بازار کاری فوق العاده جذاب و پردرآمد در این حوزه وجود دارد که شما نیز می توانید در عرض ۳ الی نهایتا ۶ ماه (بسته به میزان تلاش) تبدیل به یک متخصص تمام عیار در این حوزه شده و از مهارت خود به درآمد مناسبی برسید.

چگونه شروع کنم؟

برای یادگیری وردپرس می بایست مجموعه آموزش های زیر را مطالعه نموده و آموزش های پیشنهادی آنها را فرا بگیرید تا بصورت گام به گام درگیر این حوزه شوید. پس از مدتی خواهید دید که مهارت شما در این حوزه به شکل فوق العاده ای بالا رفته و قادر هستید انواع سایت ها را با وردپرس راه اندازی نمایید.

با مطالعه آموزش های فوق تا حد زیادی با مسائل این حوزه آشنا خواهید شد و بصورت عملی می توانید اینکار را انجام دهید. حتما باید توجه داشت که موارد موجود دارای عمق و ساختار سلسله مراتبی هستند و نیاز است آموزش های تکمیلی و پیش نیاز را نیز مطالعه نمایید. برای مثال در مطلب آموزش نصب وردپرس، می بایست در ابتدا با موضوعات دامنه و هاست آشنا شده و بدانید وردپرس چیست. در ادامه نیز می توانید با کمک آموزش ذکر شده، اقدام به راه اندازی سایت با وردپرس نمایید.

حوزه کاری وردپرس و طراحی سایت

در ابتدا ممکن است ده ها سوال در ذهن شما ایجاد شود. برخی از این سوالات عبارتند از:

  • آیا می توان به عنوان شغل به این حوزه نگاه کرد؟
  • چه مقدار زمان برای یادگیری نیاز است؟
  • چه ابزارها و تجهیزاتی نیاز است؟
  • آیا باید زبان و کامپیوتر را بصورت حرفه ای بلد باشم؟

و سوالات بسیار دیگر …!

در پاسخ باید گفت هزاران نفر در ایران و میلیون ها نفر در دنیا، وردپرس و طراحی سایت را به عنوان یک تخصص کامل و حرفه ای انجام می دهند و بسیاری از آنها درآمدهای خیلی مناسبی را از آن بدست می آورند. بنابراین می توان به عنوان یکم شغل خوب و پردرآمد به آن نگاه کرد.

در پاسخ سوال دوم باید گفت نمی توان زمان دقیقی داد اما بصورت حدودی با روزانه ۴ ساعت زمان گذاشتن در عرض ۳ الی ۶ ماه می توانید این مهارت را یاد بگیرید و با این مهارت بصورت شخصی یا در شرکت های طراحی وب فعالیت نمایید.

برای اینکار تنها به یک کامپیوتر یا لپ تاپ و اینترنت پرسرعت نیاز دارید!

همچنین لازم به ذکر است اگر مهارت خوبی در زبان انگلیسی و کامپیوتر دارید حتما به سرعت فراگیری و رشد شما کمک خواهد کرد. اما اگر در زبان و کامپیوتر، مهارت بالایی نداشته باشید باز هم می توانید این تخصص را فرا بگیرید اما ممکن است روند آهسته ای داشته باشید.

میزبان فا همراه شما در مسیر رشد و مهارت آموزی

شما می توانید به کمک مطالب آموزشی میزبان فا که بصورت کامل، گام به گام و ویدیویی تهیه شده است شتاب مهارت آموزی خود را بالا ببرید. میزبان فا یک شرکت فعال در حوزه هاستینگ است که با داشتن سامانه نکست، بزرگترین مرجع آموزشی وب ایران را به خود اختصاص داده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]