استعفای ناگهانی مدیرعامل ایرانی‌الاصل Masimo پس از توقف فروش اپل واچ!
استعفای ناگهانی مدیرعامل ایرانی‌الاصل Masimo پس از توقف فروش اپل واچ!

«جو کیانی»، مدیرعامل ایرانی‌الاصل Masimo طی چند سال گذشته درگیر یک پرونده حقوقی با اپل بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، احتمالا نام شرکت Masimo که سال گذشته منجر به ممنوعیت کوتاه‌مدت فروش اپل واچ شده بود را شنیده‌اید. در جدیدترین اخبار مربوط به این شرکت گفته‌شده که «جو کیانی»، مدیرعامل ایرانی‌الاصل Masimo به‌طور ناگهانی از سمت خود استعفا کرده است.

سال گذشته، اختلافات حقوقی اپل با Masimo باعث‌شد فروش اپل‌واچ در ایالات متحده برای مدت کوتاهی ممنوع شود. غول فناوری درنهایت مجبور شد برای فروش مجدد ساعت‌های خود، یک ویژگی مهم با نام «پالس اکسی‌متر» را کنار بگذارد.

استعفای ناگهانی مدیرعامل ایرانی‌الاصل Masimo پس از توقف فروش اپل واچ!

اپل واچ دوباره به قابلیت «پالس اکسی‌متر» دسترسی پیدا می‌کند؟

کوپریتنویی‌ها تا زمانی که مجوز استفاده از این ویژگی را از Masimo دریافت نکرده باشند، نمی‌توانند در ایالات متحده از آن در اپل‌واچ سری ۹، اپل‌واچ اولترا ۲ و مدل‌هایی مانند اپل واچ ۱۰ استفاده کنند. حالا اما با استعفای کیانی، ممکن است اپل بتواند توافق دیگری با Masimo داشته باشد.

«میشل برنان»، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل موقت Masimo می‌گوید:«از اعتماد هیئت‌مدیره سپاسگزارم و از این فرصت برای کمک به ادامه رشد Masimo به‌عنوان یک شرکت متمرکز بر نوآوری هیجان‌زده هستم. همانطور که ما روند این انتقال را طی می‌کنیم، هیئت مدیره و تیم مدیریت از همکاری با کارمندان خود هیجان‌زده هستند، در حالی که روی ارائه خدمات و پشتیبانی یکپارچه برای مشتریان خود متمرکز هستیم.»

قابلیت «پالس اکسی‌متر» گجت‌های هوشمند در دوران قرنطینه کووید-۱۹ بسیار محبوب شد و اپل و شرکت‌های زیاد دیگری آن را به یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های ساعت یا دستبندهای هوشمند خود تبدیل کردند.

۲۲۷۲۲۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]