مسعود زریبافان کیست؟
مسعود زریبافان کیست؟

مسعود زریبافان در سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شده است. او مهندس عمران بوده و در گرایش شهرسازی و برنامه ریزی شهری مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است.

اقتصادآنلاین – مهسا زرگری؛ «مسعود زریبافان» چهره اصولگرایی است که در دولت محمود احمدی نژاد، معاون رئیس جمهور بوده است. او از آن دست چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد بود که از وی اعلام برائت کرد. گاهی مصاحبه‌هایش او را در صدر اخبار می‌آورد، اما این روزها، به واسطه ثبت‌نام‌اش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نام او مجدداً بر سر زبان‌ها افتاده است.
مسعود زریبافان در سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شده است. او مهندس عمران بوده و در گرایش شهرسازی و برنامه ریزی شهری مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است.
ثبت نام و اظهار نظر مسعود زریبافان در انتخابات ۱۴۰۳
رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت احمدی نژاد، صبح یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیداتوری ثبت کرد. محمد علی آبادی، وزیر ورزش دولت دهم (احمدی نژاد) زریبافان را در ستاد انتخابات وزارت کشور همراهی می‌کرد.
«مسعود زریبافان» چهره اصولگرایی است که در دولت محمود احمدی نژاد، معاون رئیس جمهور بوده است. او از آن دست چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد بود که از وی اعلام برائت کرد. گاهی مصاحبه‌هایش او را در صدر اخبار می‌آورد، اما این روزها، به واسطه ثبت‌نام‌اش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نام او مجدداً بر سر زبان‌ها افتاده است.
زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیز ثبت نام کرده بود که پیش از برگزاری انتخابات به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره گیری کرد.
فهرست سایر سوابق اجرایی:
    کارشناس اداره کل شهر سازی شهرداری تهران
    شهردار و معاون فرماندار مهاباد
    معاون عمرانی استاندار کردستان
    قائم مقام معاونت عمران بنیاد مستضعفان و جانبازان

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]