جمعه این جاده یک طرفه می‌شود
جمعه این جاده یک طرفه می‌شود

پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت تردد در روز جمعه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا، اسرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس‌راه استان البرز، در گفت وگو با تسنیم در کرج اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد، اما انتظار می‌رود به دلیل تعطیلات چند روزه در هفته جاری حجم وسائل نقلیه در جاده‌ها افزایش یابد، در نتیجه توصیه می شود رانندگان برای پیشگیری از تصادفات با سرعت مناسب حرکت کنند.
‌رئیس پلیس‌راه استان البرز افزود: از روز جمعه تاریخ‌ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ صبح از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مقصد چالوس اعمال می‌شود.
کرمی افزود: ‌از ساعت ۱۲ همان روز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد نیز اعمال می شود. از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۹ تیرماه از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.
رئیس پلیس‌راه البرز عنوان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]