کدام بانک های ایرانی در دبی در ۲۰۲۴ فعال هستند؟ معرفی شعب بانک صادرات و ملی مستقر در دبی
کدام بانک های ایرانی در دبی در ۲۰۲۴ فعال هستند؟ معرفی شعب بانک صادرات و ملی مستقر در دبی
آیا می‌دانستید که بانک‌های ایرانی در چندین کشور فعالیت می‌کنند که یکی از این کشورهای مهم امارات متحده عربی است؟
فهرست خبر اقتصادی کدام بانک های ایرانی در دبی در 2024 فعال هستند؟ معرفی شعب بانک صادرات و ملی مستقر در دبی

سؤال تعداد زیادی از افراد این بوده که کدام یک از بانک های ایرانی در دبی فعال هستند؟ یا اینکه انتقال وجه معاملات ملک در دبی چگونه پیش می‌رود؟

طبق گفته عبدالعزیز الغدیری، رئیس فدراسیون بانک‌های امارات متحده نتایج بانک‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۲ جمعاً ۵ درصد رشد داشته‌اند. همچنین سود وام بانکی در بانک‌های خصوصی و دولتی این کشور نیز به حدود ۵٫۶ درصد کاهش یافت.

وی افزود علی‌رغم بحران‌هایی که اطراف ما را دربرگرفته درصورتی‌که این نتایج را با دیگر جاهای دنیا مقایسه کنیم، باز هم نتیجه‌ای عالی به دست می‌آید.

بانک ملت؛ بزرگ‌ترین بانک

یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ های ایرانی در دبی، بانک ملت بوده که با هدف ارائه‌ خدمات بانکی کامل و جداگانه به مشتریان خود است. این بانک در سال ۱۳۹۰ در شهر دبی شعبه‌ای تأسیس کرد.

این شعبه با استفاده از فناوری‌های جدید بانکداری و کادری مجرب خدمات گوناگونی را در زمینه‌های سپرده‌گذاری، تسهیلات، سرمایه‌گذاری، خدمات ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی به مشتریان ایرانی و شهروندان دبی ارائه می‌دهد.

بانک صادرات؛ مشتری‌مداری خوب

این بانک باسابقه بالای ۴۰ سال فعالیت جزو معتبرترین بانک‌ های ایرانی در دبی محسوب می‌شود. بانک صادرات با ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکی به مشتریان خود مانند بازکردن حساب، کارت اعتباری، وام و انتقال وجه تلاش می‌کند تا نیازهای مالی مشتریان خود را در این شهر برآورده کند.

برخی از شعبه‌های مهم این بانک در دبی عبارت‌اند از:

  • شعبه آل مکتوم
  • دبی، دیره، جاده آل مکتوم
  • شعبه شیخ زاید
  • شعبه Bur دبی
  • شعبه مرشد بازار

بانک تجارت؛ با خدماتی گسترده

بانک تجارت با اتکا بر تجربه و مهارت خود در ارائه‌دادن خدمات بانکی در ایران مجموعه گسترده‌ای از خدمات را به مشتریان خود در دبی ارائه می‌دهد. این خدمات مهم شامل افتتاح حساب، دریافت کارت‌های بانکی، پرداخت قبض‌ها، حواله ارزی، انتقال وجه، تسهیلات بانکی و خدمات سرمایه‌گذاری نیز می‌شود.

این بانک یکی از پیشتازان بانکداری دیجیتال است که با ارائه خدمات مختلف در سایت بانکی، مشتریان می‌توانند خیلی راحت به کارهای خود رسیدگی کنند و در هر زمان و مکانی که هستند به امورات خود سروسامانی بدهند.

بانک ملی؛ سابقه‌ای دیرینه و درخشان

یکی دیگر از بانک‌ های ایرانی در دبی، بانک ملی است که با بیش از ۱۷۰ سال سابقه درخشان در حوزه صنعت بانکداری، خدمات جامع و مختلفی را به مشتریان خود در کل جهان عرضه می‌کند.

شعبه بانک ملی در شهر دبی طبق آخرین فناوری‌های روز دنیا به ارائه خدماتی امن، سریع و راحت همانند انتقال وجه داخلی و بین‌المللی، داشتن صندوق امانت به ایرانی‌های مقیم دبی می‌پردازد.

بانک پاسارگاد؛ با تکنولوژی جدید

آخرین بانک ایرانی موجود در دبی می‌توان به پاسارگاد اشاره کرد. این بانک با ارائه خدماتی گوناگون و جدید نظیر اعطای وام، ارائه خدمات صرافی، بانکداری اینترنتی و موبایلی در این تلاش است تا نیازهای مالی ایرانیان مقیم امارات متحده عربی را برآورده کند.

این بانک با استفاده از فناوری‌های نوین، امکان دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات بانکی را هم فراهم کرده است.

دلایل افتتاح حساب در بانک های ایرانی در دبی

بازکردن حساب در بانک‌های دبی خالی ‌از لطف نیست! اشخاص به‌ ازای سرمایه‌گذاری دارایی‌های خود در این بانک‌ها، مزیت‌های گوناگونی را طبق دولتی یا خصوصی‌بودن بانکداری کسب می‌کنند. اگر به دنبال افتتاح حساب در بانک‌های دبی هستید، احتمال دارد که با سیستم بانکی این شهر تا حدودی آشنایی داشته باشید.

در واقع باز کردن حساب در بانک‌های دبی حفاظت از وجه در برابر خطرات مالی را کامل تضمین می‌کند. یکی از کلیدی‌ترین مزیت‌های افتتاح حساب در بانک‌های دبی محیط مالیاتی بسیار باکیفیت است. با قوانین مالیاتی مختلف بانکداری شهر دبی، افراد می‌توانند از درآمدهای بالاتری بهره‌مند شوند و اموال خود را از لحاظ مالی حفظ کنند.

لازم به ذکر است افرادی دارای ویزای طلایی امارات با حساب بانکی هستند، می‌توانند از شرایط و تسهیلات همکاری با بانک‌ها، مؤسسات و شرکت‌های معتبر جهانی استفاده کنند.

انواع حساب‌ بانک های ایرانی در دبی

در بانک‌های دبی حساب‌های بانکی بسیاری وجود دارند که قصد داریم به معرفی نمونه مهمی از آن‌ها بپردازیم.

۱٫ حساب‌ پس‌انداز

در این حساب پس‌انداز درخواست‌کننده سپرده خود را به نام خود در بانک واریز می‌کند. در اغلب مواقع سود خیلی ناچیزی به آن تعلق می‌گیرد و همچنین امکان برداشت ماهانه از این حساب نیز وجود دارد؛ ولی ممکن است محدودیت‌هایی در تعداد تراکنش‌های مجاز در ماه وجود داشته باشد.

۲٫ حساب‌جاری

این نوع حساب مربوط به بانک های ایرانی در دبی برای تاجران بسیار اهمیت دارد. در حساب‌جاری محدودیتی برای تعداد تراکنش‌ها در ماه وجود ندارد و برای افرادی که به معاملات زیادی نیاز دارند، مناسب است.

۳٫ حساب حقوقی

از حساب‌های بانکی مهم دیگر در دبی، حساب حقوقی است. حسابی که حقوقتان به آن واریز می‌شود و اصولاً به تقاضای شرکت برای پرسنل آن‌ها افتتاح می‌شود.

۴٫ حساب سپرده ثابت

در این حساب از بانک های ایرانی در دبی باید برای مدت مشخصی پول خود را در بانک بگذارید؛ چراکه با این کار نرخ بهره بالایی نسبت به سایر حساب‌ها دریافت می‌کنید.

۵٫ حساب تجاری

حتماً می‌دانید که افتتاح حساب شرکتی در بانک های ایرانی دبی چقدر پراهمیت بوده و توجه خاصی را در این زمینه می‌طلبد. حساب تجاری حسابی که به نام یک شخصیت حقوقی یا شرکت افتتاح می‌شود. برای بازکردن این حساب قبل از دست‌به‌کار شدن نسبت به یک ثبت شرکت اقدام می‌شود و مراحل مربوط به آن را انجام می‌دهید.

با افتتاح این حساب می‌توانید از مزیت‌های یک حساب تجاری و بیزینسی بهره‌مند شوید. علاوه‌برآن در حساب تجاری کارت اعتباری به‌عنوان رایگان ارائه می‌شود و خدمات مشتریان هم به‌صورت شبانه‌روزی است‌.

۶٫ حساب غیرمقیم

نوع غیرمقیم حسابی بوده که در شرایط خاصی برای مهاجرین یا سرمایه‌گذاران خارجی طراحی شده است و خدمات بانکی مختلفی را بدون نیاز به اقامت فراهم می‌کند. شاید از خود بپرسید که اقامت در دبی با افتتاح حساب در بانک‌های دبی به چه صورت است؟

باز کردن حساب بانکی در بانک های ایرانی در دبی بدون داشتن اقامت ممکن است در برخی موارد مشکل‌ساز باشد. بازرگانان و صاحبان کسب‌وکار با افتتاح حساب‌های بانکی شرکتی در دبی می‌توانند تراکنش‌های تجاری خود را کنترل و گزارش‌های دریافتی و پرداختی را بررسی کنند. هزینه‌های اضافی ممکن است شامل هزینه‌هایی برای کارت‌های نقدی، دسته‌چک و سایر خدمات بانکی باشد.

افتتاح حساب شرکتی در بانک ‌های ایرانی در دبی 2024

روش‌های افتتاح حساب بانکی در بانک های ایرانی در دبی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که افراد برای گرفتن حقوق یا انجام امورات مالی روزانه و پرداخت مالیات خود باید انجام دهند، بازکردن حساب بانکی است که هر شخصی می‌تواند از بین حساب‌های گفته شده یکی را انتخاب کند. در جدول زیر به رایج‌ترین راه‌های افتتاح حساب در دبی اشاره‌ای کرده‌ایم.

روند افتتاح حساب توضیحات
تلفنی می‌توانید از طریق یک تماس تلفنی با خدمات مشتریان بانک به‌راحتی برای خود حسابی ایجاد کنید.
آنلاین در این روش می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی و معتبر بانک، پورتال‌های بانک را بررسی و حسابی را برای خود درست کنید.
مراجعه به شعب بانک شما می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه بانکی مراجعه کرده و با پرکردن فرم‌های مربوطه برای خود حساب ایجاد کنید.

مراحل افتتاح حساب در دبی

برای بازکردن حساب در یکی از بانک‌ های ایرانی در دبی باید به مراحل مختلفی که شرح داده شده توجه زیادی داشته باشید:

  • آماده‌سازی و کامل‌کردن مدارک و اسناد موردنیاز
  • تنظیم قرارداد ثبت شرکت برای افراد حقوقی
  • تعیین و پرداخت‌کردن هزینه‌های مربوطه
  • تنظیم مابقی سندها و مدارک اشخاص حقیقی و تحویل آن‌ها به بانک
  • گذراندن پروسه افتتاح حساب توسط بانک
  • تحویل‌دادن اسناد ثبتی به شخص یا شرکت درخواستی

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین بانک های ایرانی در دبی

باوجوداینکه بانک‌های محلی و بین‌المللی زیادی در دبی فعالیت می‌کنند، انتخاب بانکی مناسب برای نیازهای خاص خود امری ضروری است. حال به چند فاکتور مهم در این باره اشاره‌ای می‌کنیم:

فاکتور ۱: شهرت و اعتبار

سوابق خوب خدمات بانکی و شناسایی بانک‌هایی که برای ایرانیان به‌راحتی حساب باز می‌کنند و خدمات خوبی ارائه می‌دهند، بسیار مهم است.

فاکتور ۲: شعبه و شبکه خودپرداز

مورد دیگر مربوط به شعب و شبکه خودپرداز بانک موردنظر است. برای دسترسی راحت باید بانکی را انتخاب کنید که خودپردازهای زیادی امکان انجام خدمات بانکی را داشته باشند.

فاکتور ۳: کارمزد و هزینه‌ها

در این مورد شما باید کارمزدها و هزینه‌های انواع بانک‌ها اعم از کارمزد نگهداری حساب، هزینه‌های خودپرداز و کارمزد تراکنش‌های بین‌المللی را با یکدیگر مقایسه کنید.

فاکتور ۴: بانکداری آنلاین و موبایلی

خوشبختانه امروزه اکثر بانک‌ های ایرانی در دبی خدمات بسیار باکیفیتی را در اختیار بانکداری آنلاین و اینترنتی قرار می‌دهند که کلیه فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

فاکتور ۵: نرخ بهره

و آخرین دلیل مهم در انتخاب بانک ایرانی مناسب در دبی، نرخ بهره آن است. در این فاکتور باید ارزش بهره ارائه شده در حساب‌های متعدد بانکی را با هم مقایسه کنید.

خدمات بانک های ایرانی در دبی

بانک‌های ایرانی ذکر شده خدمات مختلفی را به مشتریان ایرانی و غیرایرانی ارائه می‌دهند. از جمله مهم‌ترین این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  • افتتاح حساب
  • خدمات انتقال وجه و سرمایه‌گذاری
  • ارائه کارت‌های اعتباری و نقدی
  • خدمات بیمه
  • حواله ارز
  • خریدوفروش ارز
  • ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی

فرصت‌های بانک های ایرانی در دبی

شهر دبی علاوه بر موقعیت جغرافیایی استراتژیک خود با داشتن زیرساخت‌های مدرن و قوانین تجاری تسهیل‌کننده به قطب بسیار مهمی برای سرمایه‌گذاری و تجارت تبدیل شده است. وجود بانک های ایرانی در دبی فرصتی طلایی برای آن‌ها در زمینه گسترش فعالیت‌های خود و توسعه بازارهای هدف است.

این بانک‌ها می‌توانند با ارائه‌دادن خدمات و محصولات بانکی مناسب به مشتریان ایرانی و خارجی نقش مؤثری در آسان نمودن مراودات تجاری و اقتصادی میان ایران و دبی ایفا کنند. این بانک‌ها می‌توانند از فرصت‌های گفته شده در بخش زیر برای توسعه فعالیت‌های خود استفاده کنند.

خدمات بانکداری تجاری دبی؛ ارزش‌های پیش‌بینی شده

بانک‌ های ایرانی در دبی می‌توانند با ارائه خدمات بانکداری تجاری مانند وام‌های تجاری، اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه‌ها و مدیریت جریان نقدی به مشتریان ایرانی و خارجی که فعالیت تجاری در شهر دبی دارند، خدمات ارائه دهند.

خدمات بانکداری خرد دبی؛ ارائه مستقیم خدمات

بانک های ایرانی در دبی می‌توانند  خدماتی از قبیل بانکداری خرد؛ مانند سرمایه‌گذاری، کارت‌های اعتباری و نقدی، خدمات بیمه و سرمایه‌گذاری به مشتریان ایرانی و خارجی که در این شهر زندگی کرده یا مشغول به کار هستند را ارائه دهند.

خدمات بانکداری بین‌المللی دبی؛ بانک مالی بر ارز

بانک‌های ایرانی دبی می‌توانند باعرضه خدمات بانکداری بین‌المللی همچون انتقال پول بین‌المللی، حواله‌ها و خدمات ارزی به راحت‌تر شدن مراودات تجاری و اقتصادی بین ایران و دبی کمک کنند.

آینده بانک های ایرانی در دبی و امارات

بر اساس فرصت‌های موجود و چالش‌های پیش‌ روی آینده بانک‌های ایرانی در شهر دبی روشن است. بانک‌های ایرانی که بتوانند با استراتژی‌های خوب، مشکلات را پشت سر بگذارند، می‌توانند موفقیت خوبی در دبی کسب کنند؛ پس از آن نقش مؤثری در گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و دبی ایفا کنند.

به‌علاوه بانک‌های ایرانی می‌توانند با انجام خدمات بانکداری اسلامی نظیر عقود مشارکتی، مضاربه و عقود اجاره به این تقاضا پاسخ داده و بازار بانکداری دبی را به خود اختصاص دهند. علاوه‌برآن بانک های ایرانی در دبی فرصت‌های بی‌شماری را برای ایرانیان در حوزه‌های مختلفی فراهم می‌کنند.

از جمله این فرصت‌ها می‌توان به نمونه‌های ارائه شده زیر اشاره کرد:

  • تسهیل تجارت میان ایران و امارات متحده عربی
  • جذب‌کردن سرمایه‌گذاری ایرانیان در امارات متحده عربی
  • آسان نمودن گردشگری ایرانیان به امارات

شرایط انتقال وجه معاملات ملک در دبی 2024

چالش‌های بانک های ایرانی در دبی

بانک‌های ایرانی دبی می‌توانند باعرضه خدمات باکیفیت و گوناگون نقش مهمی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و امارات متحده عربی ایفا کنند. بانک‌های ایرانی دبی با وجود فرصت‌های زیاد اغلب با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند. برخی از این چالش‌های مهم عبارت‌اند از:

  • رقابت با بانک‌های خارجی، محلی و بین‌المللی
  • عدم شناخت مشتریان از خدمات بانکی ایرانی
  • قوانین و مقررات سخت‌گیرانه امارات
  • تفاوت‌های فرهنگی
  • تحریم‌های آمریکا

افتتاح حساب شخصی در دبی

برای بازکردن حساب بانکی در بهترین بانک های ایرانی در دبی و امارات به مدارک ذکر شده زیر نیاز اساسی دارید:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • کپی پرداخت آخرین قبض محل سکونت
  • شناسه معتبر امارات (آیدی کارت)
  • ویزای اقامت امارات متحده عربی
  • تأییدیه حقوق (برخی از بانک‌ها برای افتتاح حساب به مدرک شخص برای اشتغال به کار آن‌ها نیاز دارد.)

دریافت وام از بانک ‌های ایرانی در دبی

بهترین بانک‌های دبی طیفی وسیعی از خدمات وام مانند وام‌های شخصی، مسکن، خودرو و وام‌های تجاری را ارائه می‌دهند. این وام‌های را می‌توان برای هدف‌های متنوعی همچون خرید خودرو، خانه جدید یا راه‌اندازی یک تجارت استفاده کرد.

تعداد زیادی از بانک‌های دبی فرایندهای درخواست وام آسانی دارند که به درخواست‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا به‌راحتی در خانه خود درخواست دهند. سندهای موردنیاز برای تقاضای وام شامل شناسه معتبر امارات، کپی پاسپورت، گواهی حقوق و دستمزد، صورت‌حساب بانکی و مهم‌تر از همه مدرک اقامت است.

افتتاح حساب تجاری (شرکتی) در بانک های ایرانی در دبی

اگر شما هم به دلایل تجاری نیاز به یک حساب بانکی شرکتی در دبی دارید، اول باید شرکتی تأسیس و سپس یک حساب‌بازکنید. قوانین امارات این‌گونه است که به شما این اجازه را نمی‌دهد تا از طریق حساب شخصی تجارت کنید.

قاعدتاً حساب شما می‌بایست یک حساب‌جاری باشد تا حجم زیاد تراکنش‌ها را راحت‌تر کند‌. مدت‌زمان لازم برای شروع کار تا زمان بازکردن حساب به طور تقریبی حدود ۲ هفته تا ۱ ماه است. افرادی که قبلاً نسبت به ثبت شرکت اقدام کرده‌اند، باید حتماً این نکته را در نظر بگیرند.

قبل از گشودن حساب بانکی سؤالاتی ازاین‌قبیل اشخاص پرسیده می‌شود که باید پاسخ آن‌ها بدانند. این سؤالات شامل:

  • برای چه نوع فعالیتی به‌حساب شرکتی نیاز دارید؟
  • آیا به‌جز امارات در کشور دیگری هم حساب تجاری دارید؟
  • مبلغ پولی که به‌عنوان مانده یا میانگین موجودی حساب شما بوده چقدر است؟
  • تقریباً مقدار تجارت شما در سال چقدر است؟
  • آیا دفتر فیزیکی دارید یا نه؟
  • جمعاً چند کارمند در شرکت شما فعال هستند؟
  • منبع درآمد شما چیست؟
  • و…

در پاسخ به این سؤال‌ها سعی کنید جواب‌هایی شفاف و واضح ارائه دهید تا بانک به طور کامل متقاعد شود. مثلاً اینکه پاسخ‌ندادن درست در زمینه میزان مبلغی که در حساب دارید یا میزان گردش مالی شما پروسه طولانی‌تر می‌کند.

مدارک افتتاح حساب حقوقی در بانک های ایرانی در دبی

برای گشودن حساب حقوقی در شهر دبی لازم است مدارک موردنیاز را تهیه کنید که عبارت‌اند از:

  • مدارک شناسایی سهام‌داران یا امارات آیدی، ویزا و گذرنامه
  • مجوز افتتاح حساب از طرف هیئت‌مدیره برای نماینده بازگشایی حساب بانکی شرکتی
  • کپی لایسنس و مجوزهای شرکت
  • اساسنامه شرکت، کپی مدارک و اسناد شرکت
  • گردش حساب در ۶ ماه گذشته

الزامات حساب‌های تجاری بانک های ایرانی در دبی

مبلغ‌هایی که به حساب‌های تجاری واریز می‌شوند، باید دارای مدارک معتبری باشند. به طور مثال هیچ‌وقت واریزی‌های نقدی به‌حساب یا برداشت از آن به این شکل یک حساب بانکی سالم به‌حساب نمی‌آید. به‌عنوان یک حساب تجاری سالم بسیار ضروری است که همه رقم تراکنش با مدارک معتبر داشته باشید.

به‌عنوان‌مثال اگر بانک از شما بپرسد که یک چک به چه علت به‌حساب شما واریز شده است؟ شما باید با ارائه مدارک ثابت کنید که مبلغ آن چک نتیجه یک تجارت بوده؛ یا مثلاً مبلغی که به‌حساب شما واریز شده بابت خرید اجناس برای مشتری بوده است.

افتتاح حساب بانکی در دبی برای کودکان

با توجه ‌به قوانین امارات فقط افرادی که بالای ۲۱ سال سن دارند، می‌توانند در دبی حساب بانکی باز کنند و اشخاص زیر ۱۸ سال اگر در یک نهاد دولتی یا نیمه خصوصی استخدام شده باشند، مجاز به افتتاح حساب برای خود هستند.

در غیر این صورت والدین یا قیم این امکان را دارند تا برای فرزندان خود حساب باز کنند. نکته‌ بسیار مهم اینکه والدین تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند تا زمانی که فرزندانشان به سن ۱۸ سالگی نرسیده‌اند، مبلغی را از حساب برداشت کنند.

نکات تکمیلی افتتاح حساب بانکی در دبی

بازکردن حساب بانکی در بانک‌های دبی شامل نکته‌های تکمیلی بسیار مهمی هستند که می‌خواهیم به بررسی آن‌ها بپردازیم:

  • تعداد زیادی از بانک‌‌های سراسر دبی کارت ATM و دسته‌چک توسط پیک برای شما ارسال می‌کنند.
  • اغلب حساب‌های جاری استاندارد یک کارت‌بانکی و دسته‌چکی را به شما تحویل می‌دهند.
  • برخی از بانک‌ها از شما تقاضا می‌کنند حداقل مبلغی همیشگی در حسابتان باشد و در صورت برداشت مبلغ نیز سریعاً جایگزین شود. این حداقل موجودی معمولاً حدود ۳۰۰۰ درهم در ماه و بیشتر است.
  • در بعضی از بانک‌ها حساب‌های پس‌انداز با نرخ‌های سود بسته به مبلغ سپرده حساب شما متفاوت هستند.
  • اکثر بانک‌های دبی بانکداری آنلاین ارائه می‌دهند و تمامی کارها به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به شعبه انجام می‌شود.

هزینه‌های افتتاح حساب بانکی در بانک های ایرانی در دبی

انجام خدمات بانکی جهت افتتاح حساب از جمله افراد حقیقی و حقوقی و طبق نوع حساب شامل هزینه‌هایی است. این هزینه‌ها مربوط به بازکردن و مدیریت حساب است که در هنگام افتتاح حساب بانکی از شما گرفته می‌شود.

برخی از مبادله‌های بانکی در دبی و بعضی معاملات هم شامل هزینه‌های جزئی دیگری نیز می‌شوند. برای بازگشایی حساب بانکی در دبی بیشتر بانک‌ها کارمزد افتتاح حساب اولیه را دریافت می‌کنند. این کارمزد بسته به بانک و نوع حساب می‌تواند از ۵۰۰ درهم تا ۱۰۰۰ درهم یا حتی بیشتر متفاوت باشد.

حتی بهترین‌ بانک‌های دبی نیز هزینه‌ای اولیه برای بازکردن حساب دارند. این هزینه‌ها بر اساس بانک و نوع حساب می‌تواند از ۵۰ الی ۲۰۰ درهم و بیشتر متغیر باشد. هزینه‌های اضافی ممکن است شامل هزینه‌هایی برای کارت‌های نقدی، دسته‌چک و سایر خدمات بانکی باشد.

افتتاح حساب با پاسپورت دومینیکا در بانک ‌های ایرانی در دبی

افدل گروپ؛ محبوب‌ترین مؤسسه مهاجرتی

در بدو ورود به شهر دبی افتتاح حساب بانکی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. حتماً می‌دانید که قوانین بانکی در دبی با قانون بانکی کشور شما فرق دارد. اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید، باید بدانید که انتخاب‌ها متفاوت و حتی ممکن است کمی پیچیده‌تر هم به نظر برسند.

تماس برای آگاهی از نحوه افتتاح حساب توسط مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ به شما کمک می‌کند درباره شرایط و قوانین بانک‌های این شهر اطلاعات لازم را کسب و از سیر تا پیاز جریان فوق مطلع شوید.

درصورتی‌که سؤال یا ابهامی دیگری درباره افتتاح حساب با پاسپورت دومینیکا، افتتاح حساب پس‌انداز و حساب‌های سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بدون اقامت امارات داشتید، کارشناسان افدل به‌صورت رایگان تمام راهنمایی‌های لازم را در خصوص آموزش افتتاح حساب بانکی در دبی، ویزای دبی بدون حساب بانکی و سایر موارد به شما خواهند داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]