بهترین خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا تنها با چند کلیک با ترجمیک
بهترین خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا تنها با چند کلیک با ترجمیک
تصور کنید که یک مقاله یا کتابی دارید که به ترجمه آن نیاز دارید. در این حالت، چند گزینه پیش روی شما وجود دارد. در حالت اول خودتان این کار را انجام دهید. این حالت زمان‌بر است و اگر با اصول ترجمه آشنا نباشید، در نهایت کیفیت خوبی به دست نخواهد آمد. حالت دیگر این است که پروژه خود را به مترجمی زبده بسپارید.
فهرست خبر اقتصادی بهترین خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا تنها با چند کلیک با ترجمیک

 اما در این مرحله این سوال پیش می‌آید که چگونه مترجم پیدا کنید و چگونه به او اطمینان کنید؟

یک راه دیگر این است که سفارش خود را به موسسه‌‌ای بسپارید که با مترجمان امین و حرفه‌ای بسیاری همکاری می‌کند. موسسه یا دارالترجمه مورد نظر باید خدمات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه دهد، خدماتش را تضمین کند و این‌که به خوبی از سفارش شما پشتیبانی کند. یکی از موسساتی که با ویژگی‌هایی که گفتیم، تطابق دارد، موسسه ترجمیک است.

این موسسه انواع خدمات زبانی از ترجمه مقاله و کتاب و ترجمه مدارک گرفته تا ویرایش نیتیو و خدمات تولید محتوا را ارائه می‌دهد. کلیه خدمات سایت ترجمه ترجمیک دارای تضمین کیفیت و زمان تحویل هستند. هم‌چنین این موسسه خدمات خود را با همکاری بیش از ۲۵هزار مترجم، نویسنده و ویراستار ارائه می‌دهد. بنابراین سفارش شما در هر زمینه و زبانی که باشد، به تخصصی‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

در ادامه این مقاله خدمات موسسه ترجمیک را معرفی می‌کنیم و می‌گوییم که چرا خدمات این موسسه گزینه مناسبی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید!

معرفی خدمات ترجمیک

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که موسسه ترجمیک در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند؟ با اطمینان می‌توان گفت که ترجمیک یکی از برترین و معتبرترین موسسات و دارالترجمه‌های ایرانی در زمینه ارائه خدمات زبانی است. از جمله این خدمات می‌توان به ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان، ترجمه رسمی مدارک، ویرایش تخصصی و نیتیو، پارافریز و خدمات تولید محتوا اشاره کرد.

خدمات سایت ترجمه ترجمیک برای بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا همانند انگلیسی، آلمانی، عربی، روسی، فرانسوی، چینی و … ارائه می‌شود. هم‌چنین این خدمات در سطوح و سرعت‌های مختلفی انجام می‌شوند که شما بسته به نیازهای خود می‌توانید گزینه مناسب با اهدف خود را انتخاب کنید.

ویژگی‌های خدمات ترجمیک

سایت ترجمه ترجمیک با سال‌ها تجربه در ارائه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا به خوبی با دغدغه‌های افراد و سازمان‌ها در این زمینه‌ها آشنا است. از همین روی این موسسه کوشیده است که با ارائه راه‌کارهایی مناسب به خوبی این دغدغه‌ها را رفع کند.

از جمله این راه‌کارها می‌توان به تضمین کیفیت و زمان تحویل، محاسبه هزینه سفارش با استفاده از ماشین حساب ترجمیک توسط کارفرما، بررسی کلیه سفارش‌ها توسط تیم پایش کیفی ترجمیک، تحویل بخش به بخش سفارش و … اشاره کرد.

تضمین کیفیت و زمان تحویل

اولین نکته‌ای که باید درباره خدمات ترجمیک بدانید، تضمین کیفیت و زمان تحویل کلیه سفارش‌ها در این موسسه است. تضمین کیفیت و زمان تحویل به شما این اطمینان را می‌دهد که در راس زمان‌های اعلام‌شده، پروژه‌ای با کیفیت بالا تحویل خواهید گرفت. بنابراین نیازی نیست که کوچک‌ترین دغدغه‌ای بابت زمان تحویل یا کیفیت سفارش ترجمه خود مخصوصا در سفارش‌ها بزرگ مانند ترجمه کتاب داشته باشید.

محاسبه هزینه ترجمه، ویرایش و تولید محتوا با ماشین حساب آنلاین ترجمیک

اگر می‌خواهید درباره هزینه سفارش ترجمه خود اطلاعاتی کسب کنید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در واقع برای مشاهده تعرفه خدمات ترجمیک نیازی به ثبت سفارش نیست. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش به راحتی هزینه سفارش ترجمه، ویرایش و تولید محتوای خود را محاسبه کنید.

محاسبه هزینه ترجمه

برای این منظور، ابتدا به صفحه هزینه ترجمه مراجعه کنید. نوع خدمت درخواستی خود اعم از ترجمه، ویرایش، ترجمه همزمان، تولید محتوا و … را مشخص کنید. سپس تعداد کلمات حدودی سفارش خود را وارد کنید (هزینه ترجمه بر اساس کلمه محاسبه می‌شود نه جمله و صفحه). بعد از آن زبان مبدا و مقصد و زمینه متن خود را انتخاب کنید.

اکنون هزینه سفارش شما در پلن‌ها و سرعت‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید حالت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین حالت را انتخاب کنید.

البته پس از این‌که سفارش خود را در سایت ترجمه تخصصی ترجمیک ثبت کردید، یک‌بار دیگر هم توسط اپراتورهای سایت شمارش می‌شود. فرایند قیمت‌گذاری در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می‌شود و طی تماس تلفنی به شما هزینه نهایی سفارش اطلاع داده می‌شود. پس از پرداخت، سفارش شما به مترجمی متخصص در همان زمینه ارجاع داده می‌شود.

تیم پایش کیفی ترجمیک

یکی دیگر از ویژگی‌های ترجمیک این است که کلیه سفارش‌ها توسط تیم پایش کیفی بررسی می‌شوند. این‌گونه هم کیفیت سفارش ارزیابی می‌شود و هم از این‌که در انجام سفارش از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی کمک گرفته نشده است، مطمئن می‌شوند. هم‌چنین اگر سفارش تولید محتوا ثبت کرده باشید، علاوه بر موارد قبلی، تیم پایش کیفی مطمئن می‌شوند که در سفارش شما اصول سئو رعایت شده باشد و این‌که کپی نباشد.

تیم پایش کیفی ترجمیک

تحویل بخش به بخش سفارش‌ها

یعضی هنگام ثبت سفارش این احساس را دارند که چگونه مطمئن باشم که کارم در حال انجام است؟ برای رفع این دغدغه، سایت ترجمه ترجمیک برای تمامی سفارش‌ها گزینه تحویل بخش به بخش را در نظر گرفته است.

برای مثال فرض کنید که یک سفارش ترجمه مقاله ۴۰۰۰ کلمه‌ای ثبت کرده‌اید. سفارش شما در ۴ بخش مختلف و در زمان‌های اعلام‌شده بارگذاری می‌شود. بدین صورت که ۳۰ درصد اول سفارش در یک تاریخ، ۶۰ درصد در تاریخ دیگر و به همین ترتیب کار جلو می‌رود. این‌گونه شما مطمئن خواهید بود که سفارش شما در حال انجام است. هم‌چنین می‌توانید بخش‌های مختلف سفارش را مشاهده و در صورت نیاز، نکاتی را به مترجم یا نویسنده متذکر شوید.

محرمانگی اطلاعات در ترجمیک

یکی دیگر از ویژگی‌های ترجمیک، محرمانگی اطلاعات است. ‌به طور کلی موسسه ترجمیک از نظر اخلاقی، قانونی و حرفه‌ای خود را موظف به حفظ و حراست از اطلاعات شخصی مشتریان، اطلاعاتی که در سایت بارگذاری می‌کنند و تمام اطلاعات مرتبط با آن‌ها می‌داند.

کلیه مترجمان ترجمیک قرارداد عدم افشا را امضا کرده‌اند و هم‌چنین اطلاعات شما در اختیار هیچ فرد یا سازمان دیگری قرار نمی‌گیرد. با این حال، یک حالت ویژه در ترجمیک به نام محرمانگی اطلاعات وجود دارد. در این حالت، پس از فعال کردن این گزینه سفارش شما تحت شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود.

سخن آخر

اگر به خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا نیاز دارید، ترجمیک یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. هم‌چنین اگر به ترجمه فوری مقاله یا مدارک خود نیاز دارید، به راحتی می‌توانید سرعت را از حالت پایه به یکی از حالت‌های متوسط، سریع، فوق سریع یا ویژه تغییر دهید.

از صفر تا صد فرایند ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می‌شود و برای هیچ یک از مراحل، نیازی به مراجعه حضوری نیست.

هم‌چنین سایت ترجمه ترجمیک دارای پشتیبانی شبانه‌روزی است. به همین دلیل، هر زمان که با چالشی مواجه شدید، کافی است که با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید یا این‌که تیکت ارسال کنید. واحد پشتیبانی ترجمیک در سریع‌ترین زمان به چالش‌ها و مشکلات شما رسیدگی می‌کند.

با خیالی آسوده از خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا سایت ترجمه تخصصی ترجمیک استفاده کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]