آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟
آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟
اگر شماهم اهل فیلم دیدن هستید اما به دلایلی در طول هفته نمی‌توانید به آن بپردازید، بی شک همواره منتظر آخر هفته ها هستید تا بتوانید با دیدن فیلم های موردعلاقه خود تایم خوبی را سپری کنید.
فهرست خبر اقتصادی آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

همیشه یکی از سوالها که در هنگام تصمیم برای دیدن فیلم از خود میپرسیم بی شک این است که «چه فیلمی ببینیم ؟» و یا اینکه آخر هفته چه فیلمی ببینیم که بتواند سنگینی این هفته پرکار اخیر را از بین ببرد و باعث آرامش روح و جسم ما شود. بسیاری از فیلم‌ها هستند که هنگام تماشای آن‌ها ما از دنیا واقعی جدا شده و وارد دنیایی دیگر می‌شویم و حتی متوجه گذشت زمان نخواهیم شد. قطعا این فیلم ها بهترین گزینه ها برای گذراندن تایم های خالی آخر هفته هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید زیرا در این مبحث ما سعی کردیم که تعدادی از بهترین فیلم های مناسب برای آخرهفته ها را به شما معرفی کنیم تا به بهترین شکل شما را سرگرم کند و تجربه خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

Bird Box Barcelona

فیلم جعبه پرنده بارسلونا یا با عنوان اصلی (Bird Box Barcelona) که با نام (A ciegas) نیز معرفی شده‌است، به کارگردانی مشترک دیوید پاستور و الکس پاستور ساخته و منتشر شده‌است. این فیلم در ژانر ترسناک، رازآلود، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز تولید شده‌است. محصول سال ۲۰۲۳ و ساخت کشور اسپانیا می‌باشد. نگارش فیلمنامه این فیلم براساس یک رمان به همین نام که نوشته جاش مالرمن است توسط دیوید پاستور و الکس پاستور انجام شده‌است. ماریو کاساس، جرجینا کمبل، دیگو کالوا، میشل خنر، لئوناردو اسباراگلیا تعدادی از بازیگران این فیلم هستند که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند. در تاریخ ۱۴ جولای سال ۲۰۲۳ این فیلم برای نخستین بار از طریق رسانه NETFLIX در کشور آمریکا و چندین کشور دیگر منتشر و به نمایش گذاشته‌شد. دیلن کلارک، نوریا والس، آدریان گوئرا، کریس مورگان، رایان لوئیس، جاش مالرمن، برایان ویلیامز و آینسلی دیویس گروه تهيه‌کنندگان این فیلم را تشکیل می‌دهند. داستان فیلم از این قرار است که بعد از اینکه فردی همه کسانی که آن را می‌بینند از بین می‌برد، سباستین و دخترش آنا، سفر بقای خود را در خیابان‌های متروک بارسلون آغاز می‌کنند. اما همانطور که سباستین با سایر بازماندگان برای رفتن به سمت یک پناهگاه امن، متحد می‌شود، یک تهدید غیرمنتظره و حتی شوم‌تر خود را نشان می‌دهد و…

The Holdovers

داستان در سال ۱۹۷۰ میلادی اتفاق می‌افتد که یک معلم بداخلاق تاریخ که در یک مدرسه شبانه‌روزی تدریس می‌کند، مجبور می‌شود در طول تعطیلات کریسمس در مدرسه بماند تا از تعدادی از دانش‌آموزان که جایی برای رفتن ندارند، مراقبت کند. این مطلب خلاصه‌ای از فیلم (The Holdovers) است. این فیلم فیلم کمدی و درام در سال ۲۰۲۳ تولید شده‌است. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به پل جیاماتی، داواین جوی رندالف، دومینیک سسا، کری پرستون، بردی هپنر، ایان دالی، جیم کاپلان، مایکل پرووست اشاره کرد. این فیلم آمریکایی توسط الکساندر پین (Alexander Payne) کارگردانی شده‌است. ۱۳٫۱ میلیون دلار فروش تقریبی این فیلم در گیشه جهانی بوده‌است که مبلغ قابل توجهی است. دیوید همینگسون نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته‌است. در تاریخ ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۳ اولین بار این فیلم در جشنواره Telluride Film Festival به نمایش عمومی درآمد.

The HoldoversThe Old Oak

دیو ترنر، ابلا ماری، دبی هانی‌وود، روبن بینبریج، راب کرتلی، اندی داوسون، کریس گاتز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم (The Old Oak) به هنرنمایی پرداخته‌اند. این فیلم درام در سال ۲۰۲۳ از جانب کشورهای انگلستان، فرانسه و بلژیک مشترکا تولید ‌‌شده‌است. داستان این فیلم حول محور مردی به نام تی‌جی بالانتاین است که در دهکده‌ای در شمال شرقی انگلستان صاحب کافه‌ای به نام بلوط پیر می‌باشد. تی‌جی بالانتاین تلاش می‌کند تا مانند گذشته کافه خود را پر رونق نگه داشته و آن را به عنوان فضای عمومی باقیمانده در شهر حفظ کند تا مردم بتوانند در آنجا با هم ملاقات کنند. ولی وقتی پناهجویان سوری در شهر مستقر می‌شوند، تنش‌ها در شهر افزایش پیدا می‌کند، اما در این میان بالانتاین با یکی از پناهندگان به نام یارا رابطه‌ای دوستانه برقرار می‌کند. بلوط پیر نخستین بار در ۲۶ می سال ۲۰۲۳ در هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی Cannes Film در فرانسه به نمایش عمومی درآمد. کن لوچ (Ken Loach) کارگردانی این فیلم را انجام داده‌است. نگارش فیلمنامه بر عهده پل لاورتی بوده‌است.

Freelance

در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ از جانب یک کمپانی‌ به نام Relativity Media فیلم آزاد و یا همان (Freelance) در کشور آمریکا به نمایش گذاشته‌شد. این فیلم در ژانر اکشن، کمدی و هیجان انگیز تولید شده‌است. جیکوب لنتز نام نویسنده این فیلم می‌باشد. خلاصه داستان فیلم اینگونه آمده است که فیلم در رابطه با مامور سابق نیروهای ویژه به نام میسون پتیس است که با اکراه قبول می‌کند تا امنیت روزنامه‌نگاری به نام کلر ولینگتون را هنگام مصاحبه با یک دیکتاتور بی‌رحم به نام خوان ونگاس تامین کند. اما زمانی که در میانه مصاحبه یک کودتای نظامی رخ می‌دهد، هر سه آن‌ها مجبور می‌شوند با هم به جنگل فرار کرده تا از چنگال قاتلان جان سالم به در ببرند. این فیلم با بودجه‌ای حدود ۴۰ میلیون دلار ساخته شده است. در سال ۲۰۲۳، کشور آمریکا این فیلم را به کارگردانی پی‌یر مورل (Pierre Morel) تولید کرده‌است.

the killer

The Killer

یک قاتل تنها، خونسرد و حرفه‌ای هست که همیشه در سایه منتظر هدف بعدی خود می‌باشد. اما در این میان پس از یک شکست فاجعه‌بار همه چیز تغییر کرده و او گرفتار یک تعقیب و گریز خطرناک می‌شود. این متن خلاصه‌ای از فیلم آدم کش یا به انگلیسی (The Killer) است. مایکل فاسبندر، سوفی شارلوت، تیلدا سوینتن، مونیک گاندرتون تعدادی از بازیگران گروه بازیگری این فیلم را تشکیل می‌دهند. این فیلم که در ژانر اکشن، ماجراجویی، جنایی، معمایی و هیجان انگیز تولید شده‌است توسط دیوید فینچر (David Fincher) کارگردانی شده‌است. نگارش فیلمنامه فیلم که محصول سال ۲۰۲۳ است را اندرو کوین واکر انجام داده‌است. این فیلم آمریکایی با مبلغی حدود ۱۷۵ میلیون دلار ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۳ سپتامبر سال ۲۰۲۳ برای بار اول بود که در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در کشور ایتالیا به اکران عمومی درآمد.

( منبع این مقاله )

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]