بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از فارکس
بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از فارکس
بازار فارکس به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی جهان شهرت پیدا کرده که روزانه تریلیون‌ها دلار در اون ارز معامله می‌شه.

این بازار در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز و به مدت پنج روز در هفته فعالیت می‌کنه. کسب درآمد در این بازار به‌صورت فیزیکی نبوده و در واقع توسط شبکه الکترونیکی بانک‌ها، موسسات و افراد، روی ارزش نرخ تبدیل ارزها یا شاخص‌های انرژی و کامودیتی و سهام برخی شرکت‌ها معامله می‌شه.

همه سرمایه‌گذاران این بازار با هدف کسب سود بالا فعالیت می‌کنن و در این تجارت فرامرزی به درآمدهای قابل توجهی می‌رسن. اگه شما هم علاقه‌مند به ورود به بازار فارکس هستین، ما می‌خواهیم تو این مطلب بهترین روش‌های کسب درآمد فارکس در ایران رو بهتون بگیم.

مزایای کسب درآمد از بازار فارکس

همون‌طور که می‌دونید فارکس یک بازار غیرمتمرکزه که برای معامله به‌روی جفت‌ارز‌های مختلف به‌صورت هوشمندانه‌ طراحی شده. سرمایه‌گذاران فارکس همه معاملات خودشون رو بدون این‌که به صرافی مراجعه کنن، انجام می‌دن. این از مزایای ویژه معاملات در این بازار محسوب می‌شه و تریدرها می‌تونن بدون خارج شدن از منزل یا حتی در محل کار خود، معاملات سودمندی رو انجام بدن.

مزایای دیگه درآمد فارکس اینه که هیچ نهاد حاکمیتی بر اون تسلط نداره و نمی‌تونه قیمت همه محصولات این بازار را تنظیم کنه. تو این بازار قیمت‌ها فقط تحت تاثیر پویایی بازار و میزان عرضه‌وتقاضا قرار دارن. از مزایای دیگه فارکس فعال بودن اون در تمام ساعات شبانه‌روزه و شما می‌تونید با این مزیت در هر ساعتی که تمایل داشتین به معاملات ارزی خود بپردازین و سود کسب کنین. در ادامه به‌صورت فهرست‌وار سایر مزایای درآمد فارکس رو هم ذکر می‌کنیم.

  1. کارمزد پایین معاملات فارکس
  2. عدم محدودیت مکان و زمان برای انجام معاملات
  3. امکان معاملات خرید و فروش به‌روی انواع جفت‌ارزها
  4. نقدشوندگی بالا
  5. امکان استفاده از اهرم برای معاملات چند برابر بیشتر از سرمایه خود
  6. انعطاف‌پذیری بالا

کسب درآمد فارکس نیاز به تجربه و آموزش بالا داشته و شما می‌تونین برای یادگیری روش‌های معاملاتی در بازار فارکس و کسب درآمد بالا از این بازار مالی به سایت دلتا کالج مراجعه کنین.

کسب درآمد از فارکس به چه صورت است؟

توی فارکس معاملات به این صورته که معاملات خرید و فروش به‌روی نرخ تبدیل جفت‌ارزها صورت می‌گیره. در واقع فارکس یه بازار دوطرفه‌ست که شما می‌تونید در اون با پیش‌بینی رشد یا ریزش جفت‌ارزها و سایر نمادهای فارکسی کسب درآمد کنید. شما می‌تونید با پیش‌بینی رشد، وارد معاملات خرید شده و از رشد قیمت بهره ببرید و اگر پیش‌بینی شما مبنی بر ریزش ارزش یه نماد بود؛ می‌تونید با اجرای معامله فروش به ازای هر پیپ ریزش، سود به‌دست بیارید.

ارزش جفت‌ارزها در بازار فارکس تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر رویدادهای سیاسی، اقتصادی، ژئوپلیتیکی جریان‌های مالی و تجاریه و ممکنه در طول روز شاهد نوسان‌های زیادی در ارزش یک جفت‌ارز یا شاخص باشیم. کسب درآمد در این بازار جهانی نسبت به سایر مشاغل متفاوت بوده و همین موضوع باعث شده که در چند دهه گذشته، فارکس به بزرگترین بازار مالی فعال جهان تبدیل بشه. اگه براتون سواله که درآمد فارکس چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشین.

میزان درآمد فارکس

سقفی برای سنجش درآمد تریدرهای فارکس وجود نداره! بسته به میزان سرمایه اولیه، نرخ درستی معاملات و میزان معاملات انجام شده درآمد هرتریدر با دیگری متفاوته. اما چیزی که این درآمد رو جذاب می‌کنه اینه که برای رسیدن به درآمد دلاری بدون سقف و پیشرفت‌های مالی باورنکردنی، فارکس بهترین گزینه‌ست! برای کسب این درآمد باید اول از همه، از چگونگی تغییر قیمت ارزهای خارجی اطلاعات کافی داشته باشین.

دلتا اف ایکس یکی از معتبرترین بروکرهای فعال در زمینه بازار فارکسه که از نرم‌افزار‌های متاتریدر ۴ و ۵ نیز پشتیبانی کرده و به تریدرها در کسب سود بیشتر و رفع موانع موجود برای فعالیت در فارکس کمک زیادی می‌کنه. در ادامه متن چند روش کسب درآمد فارکس رو باهم بررسی می‌کنیم تا اطلاعات شما بیشتر از قبل بشه.

بهترین روش‌های کسب درآمد از فارکس

اکثر تریدرها تصور می‌کنن معامله به‌روی جفت‌ارزها تنها با سرمایه خودشون، راه کسب درآمد از فارکسه؛ ولی باید بدونین که این تنها راه نیست و روش‌های دیگه‌ای هم وجود داره که ما در ادامه به معرفی دو مورد از اون‌ها می‌پردازیم.

۱- استفاده از اهرم

اکثر کارگزاران برای انجام معاملات یک مقدار مشخصی از اهرم رو ارائه می‌دن. این کارگزاری‌ها بسته به شرایط پیش رو و عوامل مختلف ممکنه اهرم ۱:۵۰۰، ۱:۱۰۰۰ و یا حتی ۱:۲۰۰۰ و مواردی از این قبیل رو به تریدر پیشنهاد کنن. اهرم‌ها برای کسب سود بیشتر طراحی شده‌ان، اما درصورتی‌که هوشمندانه مورد استفاده قرار نگیرن، منجر به ضرر تریدرها میشن. معامله‌گر توسط اهرم به سود خوبی دست پیدا می‌کنه، حتی اگر سرمایه کمی داشته باشه.

۲- استفاده از بونس‌ها

شما می‌تونین با فعالسازی بونس‌ها و طرح‌های تشویقی بروکرها معامله‌کنید و سود به‌دست بیارید! یکی از بروکرهایی که طرح‌های تشویقی و بونس‌های جذابی برای تریدرها در نظر گرفته، بروکر دلتااف‌ایکس هستش که در آخرین طرحی که ارائه کرده، حتی تا ۲۰۰۰ دلار امکان دریافت بونس وجود داشت!

میزان درآمد فارکس چقدر است

نکات مهم در کسب درآمد از فارکس

برای کسایی که تازه فعالیت خودشون رو در بازار فارکس آغاز کرده‌ان و هیچ تجربه‌ای از کسب درآمد فارکس ندارن، دریافت اطلاعات پایه و توجه و بررسی ریسک‌های پیش رو از اهمیت بالایی برخورداره. چند نکته مهم در کسب درآمد از فارکس رو در ادامه ذکر می‌کنیم.

  1. انتخاب کارگزار مناسب و معتبر که در چارچوب قوانین فعالیت می‌کنه.
  2. باز کردن یه حساب آموزشی (دمو) و تمرین کردن در اون تا زمانی‌ که به‌اندازه کافی مهارت تشخیص موقعیت‌های خریدوفروش مناسب رو کسب کنین.
  3. شروع معاملات با سرمایه کم بسیار مهمه؛ چراکه قرار دادن یک سرمایه بزرگ در اولین ورود به بازار فارکس یک ریسک بزرگه. پس ابتدا با سرمایه کم وارد بشین و پس از بررسی شرایط بازار، کم کم سرمایه خودتون رو بالا ببرین.

جمع بندی

تجربه درآمد ترید در فارکس بسیار هیجان‌انگیز ه؛ چرا که زمان رسیدن به سود خیلی کوتاهه. البته همیشه معامله در این بازار به سود ختم نمی‌شه و اگه اطلاعات کافی نداشته باشین ممکنه به سود نرسین. دلتا کالج یک مجموعه معتبر با ارائه خدمات آموزش فارکس هستش که می‌تونه راهنمای شما در رسیدن به موفقیت باشه. اگه قصد دارین ترید در بازار فارکس رو به‌صورت اصولی یاد بگیرین، با مشاورین این سایت در ارتباط باشین و اطلاعات لازم رو دریافت کنین.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]