دستور پزشکیان برای صدور سند و حدنگاری یک ساله اراضی کشاورزی
دستور پزشکیان برای صدور سند و حدنگاری یک ساله اراضی کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار داریم رفع تداخلات اراضی و در صورت امکان صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی تا یک سال آینده به اتمام برسد، این موارد مورد تأکید رئیس جمهور نیز هست.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، غلامرضا نوری قزلجه صبح امروز در شصتمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهارداشت:حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور است و همه باید برای حفاظت از زمین های کشاورزی تلاش کنند.

وی گفت:حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور است و با حفاظت از زمین های مرغوب کشاورزی که پایه تولیدات کشاورزی است موجب می شود برای تأمین غذا نیازمند بیگانگان نباشیم.

وی افزود: بیشتر اراضی مرغوب کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها قرار دارد و به همین دلیل متاسفانه بیشتر در معرض تغییر کاربری قرار می‌گیرد، لذا باید با تمام توان از این اراضی محافظت کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی کاری بسیار سخت است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: موضوع مدیریت زمین و محدودیت اراضی کشاورزی از مسائل بسیار مهم در کشور است و نیاز است تلاش مضاعفی در این زمینه انجام شود.

غلامرضا نوری خاطرنشان کرد: قوانین حوزه زمین باید منطبق با واقعیت وشرایط موجود این حوزه باشد و اصلاح برخی از قوانین حوزه زمین در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: انتظار داریم رفع تداخلات اراضی و در صورت امکان صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی تا یک سال آینده به اتمام برسد، این مواردمورد تأکید رئیس جمهور نیز هست.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: تهیه آمار دقیق از اراضی کشاورزی با صدور سند و حدنگاری اراضی کشاورزی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]