آشنایی با ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر
آشنایی با ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر
ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر نوعی ابزار کاربردی برای کنترل فشار و انتقال نتایج اندازه‌گیری به اتاق کنترل است.
فهرست خبر اقتصادی آشنایی با ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

این وسیله، بسیار کاربردی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است؛ به همین علت در حوزه‌های صنعتی و پالایشگاهی استفاده می‌شود‌. برای خرید این ابزار با کیفیت می‌توانید از طریق سایت دقیق صنعت اوپاتان اقدام کنید. البته قبل از انجام خرید تا انتهای محتوا با ما همراه باشید تا با ماهیت، کاربرد و ویژگی‌های این ابزار آشنا شوید.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر به صورت همزمان قابلیت اندازه‌گیری فشار با استفاده از روش‌های مختلف را دارند، تا در نهایت نتایج اندازه‌گیری را در اختیار اتاق کنترل قرار دهند. در نتیجه نحوه استفاده از آن‌ها نیز در سیستم و شرایط نصب آن‌ها تعیین کننده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید‌.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر چیست؟

ترانسمیتر فشار Endress + Hauser نوعی ابزار ایمن برای نظارت بر میزان فشار در یک مخزن یا در یک سیستم خاص است. این امر سبب شده تا در نهایت بتواند اندازه‌گیری و گزارش نتایج را به خوبی انجام دهد. این دستگاه به صورت همزمان امکان اندازه‌گیری یک فاکتور خاص را به شما خواهد داد و در کنار آن می‌تواند نتایج را به اتاق کنترل یا محل دلخواه شما ارسال کند.

شرکت تولید کننده این ابزار در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق سابقه بسیار زیادی دارد و حضور آن در بازار ایران باعث شده است تا خریداران زیادی را در کشورمان به خود اختصاص دهد و نمایندگی‌های معتبر مثل نمایندگی دقیق صنعت اوپاتان نیز این محصول کاربردی و عالی را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند

خرید ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

اگر قصد خرید ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر را دارید باید اطلاعات مفیدی را در این زمینه به دست بیاورید‌. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید قیمت ترانسمیتر فشار است. باید سعی کنید این محصولات را در سطح کیفی بالا به صورت اورجینال و با قیمت مناسب در یک نمایندگی معتبر شناسایی کرده و سپس فرایند خرید را انجام دهید.

نکته بعدی این است که به اهداف مختلف خود برای استفاده از این ابزار توجه کنید و محاسبات دقیقی در مورد سیستم‌های خود داشته باشید تا دستگاه را با توجه به نوع نیاز و اهداف خود انتخاب کنید. نوع دیافراگمی که در این دستگاه استفاده شده است می‌تواند مشخص کند که ترانسمیتر برای چه محدوده فشاری مناسب است و کاربرد دارد. علاوه بر آن اندازه دستگاه و روش نصب آن هم کاملا متفاوت است و در انتخاب و خرید آن موثر است.

نکته بعدی نوع متریال و ماده اولیه به کار رفته شده برای ساخت بدنه و استحکام این دستگاه در برابر شرایط خورنده است. اگر قصد دارید که این ترانسمیتر فشار را در مناطقی نصب کنید که رطوبت بالایی دارد حتماً به این نکته از قبل دقت داشته باشید. با دقت به هر یک از این نکات در کنار هم توجه کنید و سپس می‌توانید یک دستگاه مناسب با نیاز خود را پیدا کرده و خریداری کنید. البته دقیق صنعت اوپاتان انواع ترانسمیتر فشار endress+hauser را با تنوع بالا برای شما عرضه می‌کند، تا امکان انتخاب بدون محدودیت برای شما فراهم باشد.

خرید ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

کاربرد ترانسمیترهای فشار چیست؟

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر کاربرد گسترده‌ای دارد. در واقع این ابزار، برای هر صنعتی که نیازمند اندازه‌گیری و کنترل فشار سیالات است، قابل استفاده است. برخی از صنایع که از انواع ترانسمیتر‌ فشار استفاده می‌کنند عبارتند از:

  • صنایع مواد غذایی
  • صنایع نفت و گاز
  • صنایع پتروشیمی
  • پالایشگاه‌ها
  • صنایع تولید مواد شیمیایی
  • صنعت داروسازی
  • صنعت کاغذ سازی
  • صنایع تاسیسات بهداشتی
  • نیروگاه
  • صنایع تاسیسات سرمایشی
  • صنایع تاسیسات گرمایشی
  • صنعت آب و فاضلاب
  • ساخت ماشین آلات صنعتی
  • موثر روی عملکرد توربین‌ها و خطوط انتقال در نیروگاه

با توجه به این کاربرد گسترده، می‌توانیم نتیجه بگیریم که ترانسمیتر فشار، نقشی تعیین کننده در صنایع ایفا می‌کند. پس صنایع مختلف برای پیشبرد بهتر کار خود، باید سعی کنند که از بهترین ترانسمیتر‌های فشار استفاده داشته باشند. اندرس هاوزر با تولید بهترین ترانسمیترهای فشار، این دغدغه مهم را برطرف کرده است. پس شما بدون نگرانی می‌توانید برای صنعت موردنظر خود، با توجه به نوع نیازی که دارید، مناسب‌ترین ترانسمیتر از این برند را خریداری کنید.

اجزای مختلف ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر دارای اجزای مختلفی بوده که هر کدام از این اجزا در ارتباط با یکدیگر عمل می‌کنند و به هم مرتبط هستند. در واقع ایجاد اختلال در عملکرد هر کدام از این اجزا باعث ایجاد اختلال در عملکرد کلی این ابزار خواهد شد. در ادامه اجزای مختلف ترانسمیتر فشار را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

سنسور فشار اندرس هاوزر

این بخش از ترانسمیتر فشار وظیفه اندازه‌گیری فشار و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. سنسور فشار با اصول مختلف فیزیکی مثل: Diaphragm, Strain Gauge, Piezoelectric کار می‌کند. این سنسورها توانایی تغییر فشار به تغییر مکانیکی یا الکتریکی را دارند.

ترانسدیوسر

این قسمت از ترانسمیتر‌ فشار عهده‌دار وظیفه تبدیل سیگنال مکانیکی یا الکتریکی از سنسور فشار به سیگنال الکتریکی است. همچنین شامل یک مدار الکترونیکی بوده که سیگنال‌های ورودی را تقویت کرده و آن‌ها را به سیگنال خروجی تبدیل می‌کند.

واحد نمایش

بعضی از ترانسمیتر‌های فشار به واحد نمایش مجهز شده‌اند که قادر هستند فشار را به صورت عددی یا نمودار نمایش دهند.

حتما سعی کنید در هنگام خرید ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر به این اجزا دقت داشته باشید و کاربرد هر یک را هم بدانید.

کلام پایانی

شرکت دقیق صنعت اوپاتان با داشتن بیشتر از ۲۵ سال تجربه در حیطه واردات و تأمین تجهیزات اندازه‌گیری، انواع ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب برای خریداران گرامی عرضه می‌کند. به طوری که شما در صورت داشتن قصد خرید می‌توانید بهترین قیمت ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر را از طریق این مرجع فروش دریافت کنید و خریدی موفقیت آمیز را پشت سر بگذارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این تیم معتبر می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]