درآمد ماه نوامبر ماینرهای بیت کوین به ۱.۱۶ میلیارد دلار رسید و رکورد ۲۰۲۳ را ثبت کرد
درآمد ماه نوامبر ماینرهای بیت کوین به ۱.۱۶ میلیارد دلار رسید و رکورد ۲۰۲۳ را ثبت کرد

ماه نوامبر نقطه عطف قابل توجهی در درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بود که به اوج ۱.۱۶ میلیارد دلار رسید. این ماه نه تنها از نظر کل درآمد برجسته بود، بلکه رکوردی را برای بالاترین کارمزدهای ماهانه جمع آوری شده توسط ماینرها در سال به ثبت رساند.

کارمزدهای استخراج بیت کوین در ماه نوامبر به بالاترین میزان سالانه افزایش یافت و درآمد ماینرها را افزایش داد.
در ماه نوامبر، ماینرهای بیت کوین (BTC) دوره پررونقی را تجربه کردند که با افزایش قیمت ها و افزایش قابل توجه کارمزدهای انتقال تقویت شد. داده ها نشان می دهد که ماینرها در مجموع ۱.۱۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند که کارمزد ها ۱۴۲.۱۹ میلیون دلار به این مبلغ اضافه می کند.
این عملکرد اوج قبلی را که در می ۲۰۲۳ به دست آورده بود را تحت الشعاع قرار داد، جایی که کل درآمد ۹۱۹.۲۲ میلیون دلار، شامل ۱۲۵.۹۲ میلیون دلار کارمزد بود. از ماه مه تا نوامبر ۲۰۲۳، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین با نوسانات درآمدی مواجه شدند و کارمزدها از حدود ۱۷ میلیون دلار به اوج ۳۸ میلیون دلار در ژوئن افزایش یافت.
مجموع درآمد ماه نوامبر تقریباً ۲۶.۱۹ درصد از ارقام ماه می فراتر رفت. با این حال، قیمت هش، (که به عنوان درآمد تولید شده به ازای هر پتاهاش در ثانیه (PH/s) در هر روز تعریف می‌شود،) در اوایل ماه می نسبت به مقادیر اوج نوامبر مطلوب‌تر بود.
در ۸ می ۲۰۲۳، داده ها نشان داد که یک PH/s از قدرت هش ۱۲۴.۱۷ دلار ارزش داشت. در مقابل، ارزش اوج در نوامبر که در هجدهم ماه ثبت شد، اندکی کمتر بود و ۹۶.۳۶ دلار در هر PH/s بود.
نوامبر شاهد یک افزایش حاشیه ای در پردازش تراکنش های بیت کوین (BTC) نسبت به ماه می بود، به طوری که ۱۶.۴۲ میلیون تراکنش در ماه نوامبر انجام شد که کمی بیشتر از تعداد ۱۶.۳ میلیون ماه می بود. علاوه بر این، حجم روزانه زنجیره‌ای بیت‌کوین بر حسب دلار به اوج‌های قابل توجهی در ماه های گذشته رسید، اگرچه از بالاترین اوج سال که در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۳ رخ داد، کمتر بود
نظر شما در مورد ماینرهایی که بیشترین درآمد را در سال ۲۰۲۳ در ماه نوامبر ثبت کردند، چیست؟
برای مشاوره رایگان جهت خرید ماینر و یا سرمایه گذاری در ماینینگ قانونی بیت کوین میتوانید همین امروز با داراماینر تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]