بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید
بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید
بدون شک شهر دبی یکی از بهترین شهرهای گردشگری در خاورمیانه می‌باشد.
فهرست خبر اقتصادی بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید

شهر دبی با مساحتی بالغ بر ۳۹۰۰ کیلو متر مربع و ۳ میلیون و چهارصد هزار نفر بعد از ابوظبی بزرگترین شهر کشور امارات می باشد. دبی که دارای آب و هوای گرم است دارای زیرساخت‌های تفریحی و رفاهی زیادی است اما شاید هیچ یک از این زیرساخت‌ها به اندازه بازارها و مراکز خرید برای گردشگران و مخصوصاً بانوان مهم نباشد.

اگر بگوییم بسیاری از افراد با هدف خرید از این مراکز خرید اقدام به اخذ ویزای دبی می‌کنند اغراق نکرده‌ایم. اما شاید برای شما نیز این سوال به وجود بیاید که بهترین مراکز خرید شهر دبی کدامند؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید چرا که ما در این مقاله تحت عنوان بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید، که یکی دیگر از سری مقالات بانک اقتصاد می‌باشد به معرفی مراکز خرید مهم شهر دبی پرداخته ایم.

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

شهر دبی دارای مراکز خرید زیادی می‌باشد، که هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند به شکلی که شما می‌توانید در هر مرکز خرید اقدام به خرید اجناس مختلف نمایید مهمترین مراکز خرید شهر دبی عبارتند از:

دبی مال

مرکز خرید دبی مال نه تنها در کشور امارات بلکه در کل جهان یکی از بزرگترین مراکز خرید می‌باشد. در این مرکز خرید که ۲۰۰ فروشگاه در آن فعالیت دارند انواع کالاهای لوکس و لاکچری به فروش می‌رسد. همچنین در این فروشگاه که در نزدیکی برج خلیفه و مرکز شهر دبی قرار دارد. امکانات ویژه‌ای برای گشت و گذار به همراه خانواده وجود دارد. در این مرکز خرید آثار هنری و محصولات از برندهای لوکسی مانند فندی ، دیور و سایر برندهای مطرح دنیا وجود دارد. شما می‌توانید علاوه بر خرید از آکواریوم زیبای دبی مال و همچنین پیست اسکیت داخلی آن استفاده کنید و لحظات خوبی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. فعالیت این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب می‌باشد.

مرکز خرید ابن بطوطه

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به تاریخ علاقمند هستید و با اخذ ویزای دبی به این شهر سفر کرده‌اید حتماً لازم است که سری به مرکز خرید ابن بطوطه بزنید.شما در این مرکز خرید می‌توانید چشمه هایی از سفرهای ابن بطوطه به اندلس، تونس، هند، مصر، چین و ایران را مشاهده کنید. این مرکز خرید بیش از اینکه یک مرکز خرید باشد برای گردشگران بسیار الهام بخش است. هر قسمتی از این مرکز خرید با سرامیک و کاشی‌های خاص و منحصر به فردی به شکلی کاملاً هنرمندانه تزیین شده است.

سقف‌های رنگ آمیزی شده بلند مرکز خرید زیبایی و جذابیت آن را دو برابر کرده است. یکی از موارد بسیار جذابی که شما در این مرکز خرید با آن مواجه خواهید شد فیل غول پیکر طلایی رنگی است که در این مرکز خرید واقع شده است. خود این فیل یک اثر هنری متفاوت و خاص می‌باشد. شما در این مرکز خرید می‌توانید نسبت به خرید کالاهای مد روز، لوازم بهداشتی، لوازم ورزشی و سایر تجهیزاتی که برای زندگی روزمره احتیاج دارید اقدام نمایید. شما بعد از ۲۰ دقیقه حرکت از مرکز شهر دبی می‌توانید خود را به این مرکز خرید برسانید. ساعات فعالیت این مرکز خرید جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب و در روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب می‌باشد.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید امارات

اگر شما هم جزءآن دسته از افرادی هستید که به مد روز علاقه‌مند هستید و بدون توجه به قیمت تور دبی برای خرید لباس های مد روز به شهر دبی سفر کرده اید به هیچ وجه مرکز خرید امارات را از دست ندهید. در این مرکز خرید شما می‌توانید اکثر لباس‌های مد روز و فشن را در کنار لباس‌های متفاوت و خاص طراحان کمتر شناخته شده را دیده و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید. شما در این مرکز خرید می‌توانید از فروشگاه اپل استور را که شبیه یک بوتیک منحصر به فرد طراحی شده دیدن کنید. به جز اپل استور برندهای مطرح دیگری مانند مارکس اند اسپنسر و هاروی نیکولز نیز آثار خودشان را در این مرکز خرید به نمایش می‌گذارند. به جز لباس‌های مد روزی که شما می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید در مرکز خرید امارات سیاره جادویی برای کودکان وجود دارد که کودکان شما می‌توانند در آن ساعات خوشی را تجربه کنند.

البته امکانات تفریحی دیگری در این مجموعه وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پیست اسکی سرپوشیده اشاره کرد. در این مجموعه رستوران و کافی شاپ‌های میز وجود دارند که شما در صورت گرسنگی و یا خستگی حاصل از گشت و گذار خود را در این مکان‌ها برطرف کنید.این مرکز خرید با مرکز شهر امارات فقط ۱۳ دقیقه فاصله دارد.

مارینا مال

مارینا مال که یکی دیگر از مراکز خرید شهر دبی می‌باشد. دارای فضای آرام است و شما می‌توانید با خیالی آسوده و به دور از هیاهو به همراه دوستان و خانواده خود ساعت‌ها در آن بچرخید. در این مرکز خرید برندهای شناخته شده‌ای اجناس خود را به نمایش می گذارند به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی اقلامی را که نیاز دارید را خریداری کنید. در این مرکز خرید نیز رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی وجود دارد.

نکته جالبی که در مورد مرکز خرید مارینا مال وجود دارد این است که این مجموعه در کنار مسیر آب قرار دارد و شما می‌توانید با رفتن به هر یک از رستوران‌های این مجموعه یک صندلی را کنار آب پیدا کنید و از غذا خوردن در کنار آب لذت ببرید. البته مسئولین این مجموعه به فکر بازی و راحتی کودکان نیز بودند و فضایی را برای بازی کودکان در این مجموعه طراحی کرده اند که کودکان شما می‌توانند با خیال راحت در آن بازی کرده و تا پایان خرید شما سرگرم شوند.

بجز موارد ذکر شده از مراکز خرید بازار طلای دبی،سیتی سنتر میردف دبی فستیوال مال و اوت لت مال اشاره کرد.

ما در این مقاله تحت عنوان بهترین مراکز خرید دبی را بشناسید به معرفی بهترین مراکز خرید شهر دبی پرداختیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد بهترین مراکز خرید دبی به دست آورده باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]