کادو تکراری نخر! جذاب ترین هدیه های روز دختر از ۳ تا ۳۰ سال
کادو تکراری نخر! جذاب ترین هدیه های روز دختر از ۳ تا ۳۰ سال
در تقویم ملی ما، سالروز تولد حضرت معصومه به عنوان روز دختر جشن گرفته می شود. البته با توجه به مغایرت چند روزه تاریخ های شمسی و قمری، این مناسبت در هر سال روز متفاوتی است. روز دختر 1403، 21 اردیبهشت است.

در این مقاله تلاش کردیم با ارائه ایده های جذاب برای خرید کادو روز دختر برای سنین مختلف، انتخاب و خرید هدیه را برای شما ساده تر کنیم. همچنین، به یاد داشته باشید که با تخفیف روز دختر در فروشگاه های مختلف می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

بهترین کادو روز دختر برای خردسال و کودکان ۳ تا ۱۲ سال

دختر ها در هر سنی که باشند، از هدیه گرفتن لذت می برند. به همین دلیل می توانید از این فرصت استفاده کرده و دختر کوچک خود را با یک هدیه جذاب خوشحال کنید. به علاوه، کادو دادن به بچه ها در مناسبت های مختلف مانند روز دختر به آن ها احساس ارزشمندی و اهمیت داشتن می دهد. در این بخش هدایای مناسب برای سنین ۳ تا ۱۲ سال را با هم بررسی خواهیم کرد. فراموش نکنید که فروشگاه های مختلف با ارائه کد تخفیف رایگان، امکان خرید این محصولات با صرف هزینه کم تر را برای شما فراهم خواهند کرد.

اسباب بازی و عروسک

زمانی که صحبت از خرید هدیه برای کودکان باشد، بدون شک اولین چیزی که به ذهن ما می رسد، اسباب بازی است. به عنوان کادو روز دختر نیز می توانید اسباب بازی های دخترانه و عروسک ها را مد نظر داشته باشید. در انتخاب اسباب بازی باید روحیات و علایق دختر خود را در نظر بگیرید. عروسک های مختلف انتخاب های بسیار خوبی هستند و به احتمال خیلی زیاد مورد پسند قرار می گیرند. لازم به ذکر است که عروسک برای همه دختر ها در هر سنی می تواند جذاب باشد.

وسایل موزیکال

وسایل موزیکال و ساز های اسباب بازی می توانند یک ایده بسیار جذاب برای هدیه دادن به دختر بچه ها باشند. به طور کلی لوازمی که دارای نور و صدا هستند جذابیت خاصی برای کودکان دارند.

دوچرخه یا ماشین شارژی

اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، می توانید به عنوان کادو روز دختر به دوچرخه و ماشین های شارژی نیز فکر کنید. البته دوچرخه برای کودکان کم تر از ۴ سال قابل استفاده نیست؛ اما ماشین های شارژی برای بچه های دو سال و بیشتر انتخاب خوبی است. توجه داشته باشید که برای خرید ارازن تر این محصول می توانید از کد تخفیف دیجی کالا نیز استفاده کنید. البته دیجی کالا برای خرید محصولات دیگر نیز تخفیف های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

بازی های فکری و آموزشی

همانطور که می دانید برای یک کودک هیچ چیز به اندازه آموزش درست و مؤثر اهمیت ندارد. بازی های فکری و آموزشی می توانند ضمن سرگرم کردن کودک شما، اطلاعات و مهارت های مختلفی را نیز به او آموزش دهند. از یادگیری اسم رنگ ها و حیوانات گرفته تا مهارت های فیزیکی، به کارگیری نیمکره های مغز و آموزش مهارت های اجتماعی، همه این ها از طریق بازی با وسایل مناسب امکان پذیر خواهد بود.

ست های رنگ آمیزی و نقاشی

نقاشی و رنگ آمیزی از دیگر فعالیت هایی است که کودکان و به خصوص دختر بچه ها به شدت از آن استقبال می کنند. به همین دلیل، خرید محصولاتی مانند مداد رنگی، مداد شمعی، کتاب های رنگ آمیزی، رنگ های انگشتی، گواش، آبرنگ و … برای آن ها می تواند ایده خوبی باشد.

کفش اسکیت

اسکیت بازی کردن نه تنها یکی از بهترین تفریحات حرکتی ممکن است، بلکه یک ورزش حرفه ای نیز محسوب می شود. به همین دلیل اگر دختر مورد نظر شما به سنی رسیده که می تواند از این وسیله استفاده کند، می تونید برای او یک جفت کفش اسکیت تهیه کنید. فراموش نکنید که برای دنبال کردن اسکیت به عنوان یک ورزش، آموزش های تخصصی و حرفه ای لازم است.

لوازم تحریر

برای دختر بچه هایی که بیشتر از ۷ سال دارند و وارد مدرسه شده اند می توانید انواع لوازم تحریر های فانتزی را به عنوان کادو روز دختر خریداری کنید. این محصولات در هر صورت مورد نیاز هستند و با این انتخاب یک هدیه کاربردی خریداری خواهید کرد.

بهترین کادو روز دختر برای دختران نوجوان، ۱۲ تا ۲۰ سال

خرید هدیه برای دختران نوجوان یک انتخاب سخت است. نوجوانان در دوره ای هستند که هنوز به شناخت کافی از خودشان نرسیده اند و به همین دلیل انتخاب هدیه ای که بتواند آن ها را خوشحال کند چندان ساده نیست. در این بخش ایده هایی را برای خرید کادو روز دختر برای دختران نوجوان با شما در میان می گذاریم. انتخاب از بین این گزینه ها به علایق، استعداد و فعالیت های دختر مورد نظر بستگی دارد.

تلفن همراه

معمولاً استفاده از تلفن همراه شخصی از سنین نوجوانی آغاز می شود. بنابراین، خرید یک تلفن همراه می تواند ایده بسیار جذابی برای کادو روز دختر برای دختران نوجوان باشد. از آنجایی که تلفن همراه یک هدیه گران قیمت و لاکچری محسوب می شود، می توانید برای خرید آن با قیمت مناسب تر از تخفیف های فروشگاه های آنلاین استفاده کنید.

لوازم جانبی و دیجیتالی

در کنار تلفن همراه، لوازم جانبی مانند گارد، آویز، گلس و … نیز می توانند انتخاب های خوبی باشند. به علاوه، کلیه محصولات دیجیتالی مانند ساعت هوشمند، هدفون و هندزفیری، اسپیکر و سایر محصولات مشابه نیز هدایای لوکس و بسیار جذابی خواهند بود. برای خرید ارزانتر این دست از محصولات، استفاده از تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا را پیشنهاد می‌کنیم.

انواع ساز ها

اگر دختر شما علاقه مند به موسیقی است، می توانید از این فرصت استفاده کرده و با خرید ساز مورد نظر و ثبت نام در یک دوره آموزشی او را به سمت یادگیری و پرورش استعداد و علاقه هدایت کنید. بدیهی است که انتخاب ساز به روحیات و علایق طرف مقابل شما بستگی خواهد داشت و بر این اساس باید انتخاب کنید.

لوازم ورزشی

نوجوانی بهترین زمان برای شروع یادگیری فعالیت ها و مهارت های مختلف است. ورزش یکی از مورادی است که بهتر است از کودکی شروع کنید تا ببینید چه تأثیر شگفت انگیزی بر تمام جنبه های زندگی دارد. اگر دختر شما یک رشته ورزشی را دنبال می کند و یا به ورزش خاصی علاقه دارد، می توانید لوازم و تجهیزات مرتبط با آن رشته ورزشی را به عنوان کادو روز دختر برایش تهیه کنید. البته خرید وسایلی مانند کفش، شیکر، لباس ورزشی و…. که برای همه ورزش ها مورد نیاز هستند هم می تواند ایده خوبی باشد.

زیور آلات و اکسسوری ها

نوجوانان معمولاً دوست دارند متفاوت باشند و استایل های مختص به خود را داشته باشند. با توجه به این نکته می توان انواع زیورآلات و اکسسوری ها را به عنوان یک انتخاب خوب برای کادو روز دختر نوجوانان عنوان کرد. انواع گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر، آویز ساعت، اکسسوری های مو، پیرسینگ، تتو موقت و هر وسیله فانتزی دیگری می تواند یک هدیه جذاب برای یک دختر نوجوان باشد.

لپ تاپ

با وارد شدن به مقاطع تحصیلی بالاتر، استفاده از لپ تاپ برای انجام پروژه های مختلف درسی و یا حتی یادگیری مهارت های جدید تبدیل به یک مورد ضروری و مهم می شود. بنابراین، اگر تا کنون برای دختر نوجوان خود لپ تاپ تهیه نکرده اید، روز دختر فرصت بسیار خوبی برای خرید این محصول است. البته همانطور که می دانید خرید لپ تاپ نیاز به هزینه نسبتاً زیادی دارد. به همین دلیل لازم دانستیم که در این بخش به امکان خرید اقساطی از طریق اسنپ پی اشاره کنیم. به یاد داشته باشید که با داشتن کد تخفیف اسنپ پی نه تنها می توانید هزینه خرید را به صورت اقساط بدون سود پرداخت کنید، بلکه با پرداخت از طریق اسنپ پی، مبلغی از خرید نیز برای شما کاهش خواهد یافت.

عینک آفتابی

اگر می خواهید یک انتخاب رسمی، شیک، کاربردی و به شدت جذاب داشته باشید، باید به سراغ عینک های آفتابی بروید. این محصولات از مارک و برند های مختلف با قیمت های بسیار متنوع قابل دسترسی هستند. البته با توجه به نقش این محصولات در محافظت از چشم ها بهتر است از یک کالای استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.

پک لاک های رنگی

لاک های رنگی می توانند یک هدیه جذاب برای دختران نوجوان باشند. اگر بتوانید یک پک از رنگ های مختلف خریداری کنید و امکان دیزاین های متنوع ناخن را به دختران ارائه کنید این هدیه بسیار جذاب تر خواهد بود.

بهترین کادو روز دختر برای دختران جوان، ۲۰ تا ۳۰ سال

در بخش پایانی مقاله به سراغ هدیه های مناسب برای دختران جوان می رویم. نکته ای که وجود دارد این است که خرید محصولات معرفی شده هیچ محدودیت سنی ندارد و پیشنهادات ما صرفاً بر اساس کاربردی تر بودن این لوازم در سنین خاص مطرح شده است.

لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و مو

لوازم آرایشی، بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو، از پرمصرف ترین محصولات در دختران جوان هستند. به همین دلیل خرید این گونه محصولات می تواند یک پیشنهاد بسیار جذاب برای کادو روز دختر باشد. از آنجایی که این محصولات در تماس مستقیم با پوست و مو هستند، حتماً هنگام خرید به اصالت و کیفیت کالا توجه داشته باشید. در ضمن برای تجربه خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت می توانید به فروشگاه آنلاین خانومی مراجعه کنید و با کد تخفیف خانومی خریدی ارزان تر داشته باشید.

ساعت

چنانچه قصد خرید یک هدیه لوکس، به یاد ماندنی و جذاب را دارید باید به سراغ ساعت های مچی بروید. ساعت های مختلف همواره یکی از محبوب ترین اکسسوری ها هستند و یک هدیه مناسب برای روز دختر نیز محسوب می شوند. ساعت ها نیز انواع بسیار مختلفی دارند و باید بریا انتخاب مدل و حتی سایز صفحه ساعت به علاقه طرف مقابل توجه کنید.

زیورآلات طلا یا نقره

معمولاً دختری که به سن جوانی رسیده، داشتن اکسسوری های کم ولی با کیفیت را به داشتن تعداد زیادی زیورآلات مختلف ارزان قیمت ترجیح می دهد. به همین دلیل احتمالاً زیور آلات طلا و نقره بیشتر مورد پسند آن ها قرار می گیرند. همچنین، این هدایا می توانند یک سرمایه گذاری دوست داشتنی نیز به حساب بیایند.

انتخاب یک هدیه با توجه به شغل فرد

از سن ۲۵ سالگی به بعد، معمولاً افراد عرصه فعالیت خود را مشخص کرده اند. به همین دلیل، خرید محصولی که در این راه برای آن ها مفید باشد می تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای خرید کادو روز دختر باشد. مثلاً خرید استند های رو میزی برای کسی که شغل دفتری دارد یا خرید لوازم مورد نیاز برای انجام کار های هنری می توانند ایده های بسیار خوبی باشند.

عطر و ادکلن

از دیگر هدیه های جذابی که می توانید به مناسبت روز دختر برای دختران جوان تهیه کنید، می توان به عطر، ادکلن، اسپری ها و بادی اسپلش ها اشاره کرد. برای خرید این محصولات باید برند ها و رایحه هایی که فرد معمولاً استفاده می کند را مد نظر قرار دهید. لازم به ذکر است که برای یک خرید با کیفیت و با قیمت مناسب، خرید عطر های گرمی مرغوب به میزان کم از خرید ادکلن ها بزرگ ولی بی کیفیت بهتر و منطقی تر است.

کتاب

برای فردی که اهل مطالعه باشد، کتاب ها می توانند بهترین هدیه باشند.یک کتاب خوب را با توجه به علایق فرد انتخاب کنید و مطمئن باشید که یک هدیه مناسب خریداری کرده اید. همچنین، کتاب های فانتزی مخصوص هدیه نیز انتخاب های خوبی هستند. یکی از خوبی های کتاب این است که بر خلاف کالا های مصرفی، فرد برای مدت طولانی این هدیه را در اختیار دارد.

لباس، کیف و کفش

در نهایت، به انتخابی اشاره می کنیم که بدون هیچ تردیدی همواره یک هدیه مناسب است. هیچ چیز به اندازه لباس های فراوان و کیف و کفش های متنوع نمی تواند یک دختر را خوشحال کند. به همین دلیل به عناون یک کادو کم ریسک، جذاب و در دسترس می توانید این موارد را در نظر داشته باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]