جدول زمانی واریز حقوق مرداد ماه بازنشستگان منتشر شد
جدول زمانی واریز حقوق مرداد ماه بازنشستگان منتشر شد

پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تا ۳۱ مرداد و براساس حروف الفبا طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز ۳۱ مرداد ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

سازمان تأمین اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای ماه مرداد را اعلام نمود.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان همانند ماه‌های گذشته از بیستم مرداد ماه آغاز می‌شود. در این راستا، مستمری گروه اول بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با حرف “الف” شروع می‌شود، در این تاریخ پرداخت خواهد شد و مستمری گروه دوم این بازنشستگان نیز در روز ۲۱ مرداد ماه واریز خواهد شد.

براساس این گزارش؛ پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تا ۳۱ مرداد و براساس حروف الفبا طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز ۳۱ مرداد ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

 

 گفتنی است پرداخت حقوق ماهانه به بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان واجد شرایط، یکی از تعهدات اصلی بلندمدت سازمان تأمین‌اجتماعی است و در این بخش، در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار خانوار، ماهانه از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند.

منبع:

ایسنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]