یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دولت واریز شد |  ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه برداشت کنید
یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دولت واریز شد |  ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه برداشت کنید

مدتی قبل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ و یکم اعلام کرده بود.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۲ به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر، مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۳، به حساب تمامی سرپرستان خانوار در دهک‌ های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده است. این مبلغ از ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۳۱ مردادماه، قابل برداشت خواهد بود.

مدتی قبل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و سایر خانوارهای مشمول را سی‌ و یکم اعلام کرده بود.

یارانه‌ های نقدی به صورت مستمر و به طور دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ ها بسته به سیاست‌ ها و بودجه دولت در هر سال تعیین می‌شود و ممکن است تغییر کند.این یارانه به طور معمول به صورت ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شود. مبلغ پرداختی نیز بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد، متفاوت است. در حال حاضر، یارانه ها طبق جدول زیر به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

عنوان
تاریخ واریز
مبلغ(به ازای هر نفر)

یارانه خانوار دهک های ۱ تا ۳
بیست و پنجم هر ماه
۴۰۰ هزار تومان

یارانه خانوار سایر دهک ها مشمول
سی ام هر ماه
۳۰۰ هزار تومان

بر اساس دهک‌بندی انجام شده توسط سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یارانه مرداد ماه همانند ماه‌های گذشته به میزان ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت گردید.

مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هرماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر ۲۵ هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان سی‌ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می‌شود

در سال‌های گذشته پرداخت یارانه برای همه مشمولان، بیستم هر ماه انجام می‌شد؛ اما از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت‌ یارانه براساس زمان‌بندی انجام شود.

اولین مرحله پرداخت یارانه نقدی در آذر ۱۳۸۹ و در دولت آقای محمود احمدی نژاد آغاز شده بود در این مرحله از پرداخت یارانه، مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان به حساب یارانه بگیران واریز شد.

منبع:

خبر آنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]