بازار خودرو گوش به زنگ اخبار انتخابات + جدول قیمت
بازار خودرو گوش به زنگ اخبار انتخابات + جدول قیمت

اکوایران: بازار خودرو امروز شاهد رفت و برگشت «دنا پلاس توربو اتومات» بود این خودرو روز گذشته کاهش قیمت داشت و امروز مجدد به قیمت قبلی خود بازگشت. با توجه به قیمت خودروهای داخلی می‌توان گفت امروز هم بازار در آرامش بوده است.

به گزارش اکوایران؛ طی روزهای اخیر و با شدت گرفتن تب و تاب انتخابات بازار خودرو شکل انتظاری به خود گرفت، اما در دو روز گذشته این روند در برخی خودورها شکل متفاوت به خود گرفت. به گفته فعالان بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته بازار شاهد افزایش و کاهش «دنا پلاس توربو اتومات»  بطوریکه بازاریی‌ها از آن با عنوان بازی قیمتی یاد می‌کنند.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز نرخ دلار هم ثابت بوده، تغییر نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار تغییر قیمت خودرو را به آن نسبت می‌دهند. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند با توجه به نبود تقاضا برای خرید و فروش ثبات قیمت در بازار طبیعی است. ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار رشدی ۵۰ میلیونی داشت و به قیمت ۲۰ خرداد بازگشت، از سوی دیگر امروز در میان محصولات سایپا هم امروز «اطلس» افتی ۲ میلیونی داشت. بررسی بازار نشان می‌دهد سایر پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی در بازار تغییر قیمت نداشتند.

 قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز ۹۹۰ میلیون  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشدی ۵۰ میلیونی داشت و با این شرایط شاهد رفت و برگشت قیمت این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته بودیم. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» هم ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. «هایما S7» هم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۱۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  ۸۳۵ میلیون تومانی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار ۷۲۰ میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز   بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم با کاهش ۲ میلیونی در بازار ۵۶۸ میلیون تومانی شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]