این موضوع، واکنش جلیل محبی، عضو هیات علمی مرکز پژوهش‌های مجلس را هم به همراه داشت. جلیلی خطاب به فرزین اعلام کرده ‌به جای برخورد با افرادی که در بانک‌ها با هیات تحقیق و‌تفحص بانک‌ها همکاری کردند باید با افرادی که وظایف خود را در زمینه پول‌شویی انجام ندادند، برخورد کنید. سازمان هواشناسی کشور نسبت […]

این موضوع، واکنش جلیل محبی، عضو هیات علمی مرکز پژوهش‌های مجلس را هم به همراه داشت. جلیلی خطاب به فرزین اعلام کرده ‌به جای برخورد با افرادی که در بانک‌ها با هیات تحقیق و‌تفحص بانک‌ها همکاری کردند باید با افرادی که وظایف خود را در زمینه پول‌شویی انجام ندادند، برخورد کنید.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در خلیج فارس و ایجاد اختلال در فعالیت سکوهای نفتی در این خلیج هشدار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعتراضات نسبت به دستمزد تعیین‌شده کارگران گفته، دستمزد کارگران تعیین تکلیف شد. هر کسی حق اعتراض دارد اما این اعتراض مرجع رسیدگی دارد. چنانچه اعتراض وارد باشد به وزارت کار ابلاغ شود، ما روی چشم می‌گذاریم.

رئیس حوزه قضایی بخش بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن ۶ نفر در رابطه با موضوع آتش‌سوزی در انبار ضایعات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید خبر داد.

بررسی صورت های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور در فروردین امسال گویای کاهش تولید خودرو در نخستین ماه سال است.

مشاور طرح کالابرگ الکترونیکی در مورد تعیین‌تکلیف طرح فجرانه گفته بر اساس اعلام سخنگوی دولت، دولت و مجلس در حال مذاکره برای تعیین تکلیف و منابع هستند و دولت مایل به ادامه طرح فجرانه است،‌ ولی هنوز دستور جدیدی به ما اعلام نشده است.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری گفته شرکت‌های دولتی ۷.۵ درصد اقتصاد بدون نفت را بر عهده دارند. به گفته میر سامان پیشوایی، یک درصد اشتغال کشور را هم برعهده دارند.

مدیرعامل صندوق ملی مسکن اعلام کرده جریمه مالیاتی بانک‌هایی که تسهیلات مسکن ندادند، سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود ۲۵۰هزار میلیارد تومان است که البته تاکنون یک ریال آن وصول نشده.

احمد وحیدی اعلام کرده که میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیشتر از رقم مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم بوده. برخی رسانه‌ها همچون فرهیختگان گزارش دادند که اعداد غیررسمی از مشارکت «۸ درصدی» در تهران حکایت دارد.

دولت بایدن اعلام کرد استفاده اسرائیل از تسلیحات ارائه شده توسط ایالات متحده ممکن است قوانین بشردوستانه بین‌المللی را در جریان عملیات نظامی در غزه نقض کرده باشد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]