به گزارش اکوایران،‌ وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت جدید فرصت را غنیمت بشمارند و معضل اجاره‌نشینی را جدی ببینند. اقراریان با اشاره به آشفتگی مدیریتی در شهرداری منطقه یک و خشک شدن تعمدی درختان در این منطقه، یادآور شد: پای درختان سیمان می ریزند و درختان را خشک می‌کنند. اینکه ساختمان در حال […]

به گزارش اکوایران،‌ وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت جدید فرصت را غنیمت بشمارند و معضل اجاره‌نشینی را جدی ببینند.

اقراریان با اشاره به آشفتگی مدیریتی در شهرداری منطقه یک و خشک شدن تعمدی درختان در این منطقه، یادآور شد: پای درختان سیمان می ریزند و درختان را خشک می‌کنند. اینکه ساختمان در حال ساخت چگونه مجوز گرفته نیز جای سوال دارد که مطرح خواهم کرد.

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازه‌ای زیر یکی از پل‌های بزرگراه شهید صیاد شیرازی ساخته شده است، تصریح کرد: یک فروشگاه ایجاد شده که جای پارک نیز برای آن وجود ندارد. نباید شهرداری برای منافع کوتاه‌مدت و به هر قیمتی چنین اقدامی انجام دهد. باید در این زمینه فکر اساسی کرد. در این دوره شاهد اقدامات عجیب و غریبی هستیم و اساتید شهرسازی و معماری نسبت به اتفاقات دوره مدیریت آقای زاکانی تذکرات جدی دارند.

اقراریان تأکید کرد: خواسته یا ناخواسته و به دلایلی که ما نمی‌توانیم عنوان کنیم، کارهایی انجام می دهند که امیدواریم روند اصلاح شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]