وی افزود: باید بررسی حسابرسی‌ها اینگونه باشد تا بتوان نتایج را عملیاتی کرد؛ چراکه در غیر از این صورت نتیجه‌ای نخواهد داشت. چمران با بیان اینکه فرمانداری مستنداتی را در مورد قرارداد چین درخواست کرده بود که تحویل دادیم، یادآور شد: در جلسه هفته قبل همه موارد بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت و […]

وی افزود: باید بررسی حسابرسی‌ها اینگونه باشد تا بتوان نتایج را عملیاتی کرد؛ چراکه در غیر از این صورت نتیجه‌ای نخواهد داشت.

چمران با بیان اینکه فرمانداری مستنداتی را در مورد قرارداد چین درخواست کرده بود که تحویل دادیم، یادآور شد: در جلسه هفته قبل همه موارد بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت و امیدواریم مراحل بعدی آن نیز طی شود.

وی با اعلام اینکه شورای آینده سه ساله خواهد بود، تصریح کرد: شوراهای شهرها بر این موضوع تاکید دارند که باید بر اساس قانون شورا چهارساله باشد که باید از طریق شورای عالی استانها بررسی و پیشنهاد به مجلس ارسال شود. نzر مجلس نظر نهایی خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اضافه شدن زمان شورا در مقطعی در شورای نگهبان تایید نشد و در مجمع تشخیص به تصویب رسید، گفت: این دوره چهار ساله است. برگزاری انتخابات شوراها به صورت همزمان عملیاتی نبود و کار درستی کردند که همزمان برگزار نشد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: من در خصوص هفت ساله شدن شورا فعلا صحبت نمی‌کنم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]