توکلی‌زاده گفت: در همین ارتباط دو روش مد نظر قرار گرفته است؛ نخست اینکه تمهیداتی صورت بگیرد تا سازمان بهزیستی مراکزی را تحت عنوان مراکز میان‌راهی پیش‌بینی کند تا این افراد پس از درمان و بهبودی در یاورشهرها در مراکز میان‌راهی حضور پیدا کنند تا بتوانند پاک بمانند. وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی […]

توکلی‌زاده گفت: در همین ارتباط دو روش مد نظر قرار گرفته است؛ نخست اینکه تمهیداتی صورت بگیرد تا سازمان بهزیستی مراکزی را تحت عنوان مراکز میان‌راهی پیش‌بینی کند تا این افراد پس از درمان و بهبودی در یاورشهرها در مراکز میان‌راهی حضور پیدا کنند تا بتوانند پاک بمانند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که برای ادامه درمان افراد معتاد متجاهر پیش‌بینی شده است اینکه ما بتوانیم بر اساس نظر پزشکان افرادی که نیاز به زمان بیشتری در یاورشهرها دارند با همراهی و همکاری پزشک مستقر در یاورشهرها و اخذ مجوز از شورای تأمین اجازه بدهیم مدت حضور معتادان جهت ادامه درمان در یاورشهرها افزایش پیدا کند و این موارد در دستور کار قرار گرفته است. واقعیت این است که معتادان متجاهر تمایلی ندارند در مراکز و یاورشهرها حضور پیدا کنند و به همین جهت تمهیداتی برای ادامه درمان آنها در مراکز میان راهی پیش‌بینی شده است تا شرایط حضور در خانواده‌ها را داشته باشند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]