اما حالا لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفته است: ما ۱۷۰ همت به ادعای بانک‌ها بدهی داشتیم که به ۱۰۸ همت رسید و در حال مذاکره هستیم و این عدد کاهش خواهد یافت. بانک تجارت مبلغ ۶۶همت ادعا داشتند که با ۱۴.۲ همت تسویه شد. ۴۱ همت بدهی دیگر است […]

اما حالا لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفته است: ما ۱۷۰ همت به ادعای بانک‌ها بدهی داشتیم که به ۱۰۸ همت رسید و در حال مذاکره هستیم و این عدد کاهش خواهد یافت. بانک تجارت مبلغ ۶۶همت ادعا داشتند که با ۱۴.۲ همت تسویه شد. ۴۱ همت بدهی دیگر است که در تلاشیم به یک سوم برسانیم و این دوره مدیریت شهری حدود ۱۰۰همت بار از دوش شهرداری تهران برداشته شد. 

او ادامه داد: در موضوع درآمد‌ها در دوره چهارم، ۸۹ درصد بوده، دوره پنج ۴۷ درصد و در دوره ششم تا الان ۲۶۲ درصد رشد مالی تا الان داشتیم که یک اتفاق بی‌نظیر است که نتیجه تلاش کارمندان شهرداری در بخش‌های مختلف است.

مهدی اقراریان، رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران که مدتی پیش در تذکری خواستار شفاف‌سازی بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها شده بود به اکوایران ریز‌بدهی‌های شهرداری تهران به بانک‌ها را براساس پاسخ شهرداری به تذکرش اعلام کرد.

به گفته او بیشتر بدهی‌ها به بانک‌ها برای خطوط مترو است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]