چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 153590
  • 04 سپتامبر 2024 - 10:48
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اهمیت مدیریت هوشمند ساختمان در بهینه‌سازی مصرف انرژی

حامد الفتی، با تاکید بر نقش این سیستم در ناترازی انرژی به عنوان یکی از چالش‌های پیش‌روی اقتصاد ایران، معتقد است: BMS در ساختمان‌های بزرگ بین ۲۲ تا ۲۵ درصد در صرفه‌جویی انرژی نقش دارد. این شرکت که در پروژه‌های بزرگی مثل کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت داشته، به […]

حامد الفتی، با تاکید بر نقش این سیستم در ناترازی انرژی به عنوان یکی از چالش‌های پیش‌روی اقتصاد ایران، معتقد است: BMS در ساختمان‌های بزرگ بین ۲۲ تا ۲۵ درصد در صرفه‌جویی انرژی نقش دارد.

این شرکت که در پروژه‌های بزرگی مثل کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت داشته، به واسطه سابقه طولانی فعالیت از موانع پیش‌روی کسب‌و‌کارهای این حوزه می‌گوید.

به گفته الفتی، پیاده‌سازی سیستم کنترل یکپارچه ساختمان در ساختمان‌های بزرگ و دستگاه‌های دولتی یک ضرورت محسوب می‌شود از این منظر که، ضمن کاهش هزینه‌های نیروی انسانی، به افزایش طول عمر تجیهزات کمک می‌کند.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آدرس خانه های ۲ میلیاردی تهران+جدول 04 سپتامبر 2024

آدرس خانه های ۲ میلیاردی تهران+جدول

اکوایران:آپارتمان‌هایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.

ساز مخالف تیر ماه با روند کاهشی تورم مسکن تهران 04 سپتامبر 2024

ساز مخالف تیر ماه با روند کاهشی تورم مسکن تهران

اکوایران: در حالی که از ابتدای سال گذشته تورم نقطه به نقطه مسکن در شهر تهران تقریبا یک روند نزولی داشته، متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی در تیر ۱۴۰۳ بالا رفته و از ادامه این روند نزولی جلوگیری کرده است.

04 سپتامبر 2024

دو سیگنال مثبت به بازار مسکن

احسان برین معتقد است: اعلام سیاست عدم مداخله دولت در بخش ساخت وساز  از سوی وزیر راه و شهرسازی، انتشار عمومی اطلاعات قیمتی بازار مسکن در دوره جدید دو عاملی است که به بازار سیگنال مثبت می دهد. او درعین حال درباره چگونگی اثرگذاری روند شاخص های کلان اقتصادی بر بازار مسکن طی ماه های […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.