جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 153893
  • 06 سپتامبر 2024 - 14:10
  • 9 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تهران با وعده تمیز نمی شود

مدیرهای شهری خوش بین بودند که با تغییر قرارداد پیمانکاران وضعیت نظافت شهر بهتر شود. مدیرعامل پسماند در گفت‌وگویی که خرداد ماه با اکوایران داشت خوشبین بود از تیرماه مشخص شاهد تهران تمیزتری خواهیم بود . اما هفته گذشته حسین نظری معاون شهردار تهران در خصوص اعتراض شهروندان نسبت به رفت و روب در سطح […]

مدیرهای شهری خوش بین بودند که با تغییر قرارداد پیمانکاران وضعیت نظافت شهر بهتر شود. مدیرعامل پسماند در گفت‌وگویی که خرداد ماه با اکوایران داشت خوشبین بود از تیرماه مشخص شاهد تهران تمیزتری خواهیم بود .

اما هفته گذشته حسین نظری معاون شهردار تهران در خصوص اعتراض شهروندان نسبت به رفت و روب در سطح شهر تهران قبول کرد که مشکلاتی در برخی مناطق شهر تهران در این حوزه وجود دارد  .

نظری تاکید کرد که  در مجموعه شهرداری تهران برای پیمانکاران کوتاهی نکردیم اما چرا آنها نمی‌توانند شهر را تمیز کنند موضوعی است که باید نسبت به آن پاسخگو باشند. به گفته نظری شهروندان مناطق ۱۴ و ۴ درحوزه نظافت بیشترین گلایه را دارند ، اما این موضوع در سطح مناطق متفاوت است.

‌مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران درخصوص این که چه زمانی شاهد تهران تمیزتری خواهیم بود به اکو ایران گفت :‌ وعده‌های متنوع و گوناگونی مطرح می‌شود اما مشکلات شهر هنوز پابرجاست و همین امروز شاهد انبوهی از زباله در یکی از محلات تهران بودم و مخزن زباله که واژگون شده بود . چهره جدیدی که وعده می‌دهند را نمی‌دانم چه چهره‌ای است اما برخی از این وعده‌ها کارکرد رسانه‌ای دارد.

این عضو شورای شهر تهران معتقد است: برخی مدیران هنوز در حال و هوای انتخاباتی هستند و کار اجرایی در شهرداری با مجلس متفاوت است .

اقراریان همچنین به فعالیت کودکانی که زیر سن قانونی هستند در حوزه نظافت شهری اشاره کرد .

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خیزش آرام قیمت مسکن در میانه تابستان 06 سپتامبر 2024

خیزش آرام قیمت مسکن در میانه تابستان

متوسط قیمت و تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در مرداد ماه نسبت به تیر ماه امسال و مرداد ماه سال گذشته سیری افزایشی داشته، ولی آمار حاکی از رشد آهسته آنها نسبت به سال‌های گذشته است.

وضعیت ۶ نقطه تهران قرمز شد 06 سپتامبر 2024

وضعیت ۶ نقطه تهران قرمز شد

اکوایران :بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۷ قرار دارد و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

تهران و دمشق خواهرخوانده شدند 06 سپتامبر 2024

تهران و دمشق خواهرخوانده شدند

اکوایران :شهردار تهران در سفر به سوریه، ضمن دیدار با برخی مقامات این کشور سند خواهرخواندگی دو شهر تهران و دمشق را با استاندار ویژه شهر دمشق امضا کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.