یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 154289
  • 08 سپتامبر 2024 - 14:48
  • 5 بازدید
  • ۰ دیدگاه

استقبال چمران از پیشنهاد پزشکیان

مهدی چمران در واکنش به سخنان روز گذشته رییس جمهور در خصوص قابل حل نبودن مشکلات پایتخت  با بیان اینکه شاید به نظر برسد بخشی از مشکلات پایتخت همچون جریان هوا قابل قبول نباشد، گفت: آنچه رییس جمهور مطرح کرده صحیح است. ضرورتی ندارد همه بخش‌ها در تهران متمرکز شود وقتی بنادر فعالی در جنوب […]

مهدی چمران در واکنش به سخنان روز گذشته رییس جمهور در خصوص قابل حل نبودن مشکلات پایتخت  با بیان اینکه شاید به نظر برسد بخشی از مشکلات پایتخت همچون جریان هوا قابل قبول نباشد، گفت: آنچه رییس جمهور مطرح کرده صحیح است. ضرورتی ندارد همه بخش‌ها در تهران متمرکز شود وقتی بنادر فعالی در جنوب و شمال کشور می‌توانیم داشته باشیم که صنعت کشور را فعال کند.باید روی این موضوع کار و فکر شود. دولت های مختلف در این زمینه چندین بار مطالعه کردند اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند.

وی افزود: اقای جهانگیری در دولت این موضوع را بررسی کرد اما به نتیجه نرسید. اینکه استانها صاحب اختیار باشند یک ضرورت است و باید مسائل در کل کشور تقسیم شود و منتج به یک بخش باشد. اینکه یکجا مرکز اقتصادی و مرکز حکومتی به صورت همزمان باشد، مسئله‌ای است که نیاز به بررسی دارد.‌تهران با مشکل آب روبه‌رو است اما دیگر شهرها هم چنین مشکلی را دارند. به هر شکل توزیع مناسب و عادلانه بخش‌ها در کشور موضوع مهمی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
واکنش چمران به سخنان پزشکیان؛ افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در مهرماه 08 سپتامبر 2024

واکنش چمران به سخنان پزشکیان؛ افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در مهرماه

اکو ایران:مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در خصوص سخنان رییس جمهور با موضوع مشکلات تهران توضیح داد.

هشدار شورا در خصوص خشک شدن درختان پایتخت 08 سپتامبر 2024

هشدار شورا در خصوص خشک شدن درختان پایتخت

اکو ایران:رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به خشک شدن درختان بوستان های جنگلی چیتگر، لویزان و سرخه حصار، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی درختان به دلیل آفت زدگی خشک شده باشد اما بخشی از خشک شدن نیز به دلیل کم آبی است .

بازار مسکن آلگاروه پرتغال، مقصد جدید ثروتمندان آمریکایی 08 سپتامبر 2024

بازار مسکن آلگاروه پرتغال، مقصد جدید ثروتمندان آمریکایی

دلالان مسکن می‌گویند که قیمت‌ها در منطقه ساحلی پرتغال در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است و عرضه املاک و مستغلات گران قیمت محدود است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.