جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 155994
  • 15 سپتامبر 2024 - 18:52
  • 31 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سوال چهارم از شهردار تکرار شد؛ماجرای ۳۰ تابلوی نفیس که از شهرداری خارج شد

وی افزود: مسئولین این نمایشگاه هم بارها برای بازگشت تابلوها پیگیری کردند اما تماس آنها پاسخ داده نشده است. من از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هم پیگیری کردم که این کمیسیون هم موضوع را دنبال کرد اما به نتیجه ای نرسیدیم. امانی با بیان اینکه ما در این زمینه نگران هستیم، یادآور شد: یکی از […]

وی افزود: مسئولین این نمایشگاه هم بارها برای بازگشت تابلوها پیگیری کردند اما تماس آنها پاسخ داده نشده است. من از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هم پیگیری کردم که این کمیسیون هم موضوع را دنبال کرد اما به نتیجه ای نرسیدیم.

امانی با بیان اینکه ما در این زمینه نگران هستیم، یادآور شد: یکی از این تابلوها حداقل ۳۰ میلیارد تومان ارزش مالی دارد که البته ارزش معنوی آن برای ما مهمتر است. تقاضا می‌کنیم دوستان پیگیری کنند تا این تابلوها به موزه امام علی بازگردد.

در این جلسه سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران طرح سوال خود با موضوع آدرس ۲۰۰ هزار مسکن کلنگ زده شده توسط شهردار را تکرار کرد .

او گفت شهرداری به جای پاسخ این سوال تور خبری برای خبرنگاران گذاشته که وی را هم دعوت کرده است.

احمد صادقی هم نسبت به وضعیت فاوا هشدار داد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
27 سپتامبر 2024

منتقدان زاکانی از سوال و تذکر خسته می‌شوند؟

مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت شورای شهر تهران در این رابطه به اکوایران می‌گوید : برخی از تذکرات اعضا با گذشت وقت قانونی هنوز پاسخ داده نشده ، به طور مثال تذکری که درخصوص ودیعه مسکن برخی از مدیران شهرداری به شهرداری ارسال شد بی‌پاسخ مانده است . او ادامه می‌دهد: این که بخواهند با […]

درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف 26 سپتامبر 2024

درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف

اکو ایران:شهرداران کلان شهرها از مراجع قانون گذاری درخواست کردند کارکنان شهرداری برای حضور در انتخابات شوراها نیاز به استعفا نداشته باشند .

26 سپتامبر 2024

تحقیق و تفحص‌های تازه از شهرداری در راه است

۲۰ شهریور‌ امسال اولین درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره ششم شورای شهر تهران ثبت شد‌. طرحی که مدیران شهری هم از آن استقبال و اعلام کردند از هر درخواستی که منجر به شفافیت بیشتر شود استقبال می‌کنند‌. پس از نامه  کمیسیون برنامه و بودجه به طراح این تحقیق و تفحص و […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.