جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 156885
  • 20 سپتامبر 2024 - 14:10
  • 27 بازدید
  • ۰ دیدگاه

چالش زودهنگام شورای هفتم

علیرضا نادعلی به اکوایران می‌گوید:‌ به جهت این که مجلس و شورای شهر را زیرساخت مردم‌سالارانه برای سیاستگذاری، قانونگذاری و نظارت نمایندگان این دو پارلمان می‌دانم، احساس می‌کنم اگر سال بعد و در زمان خود انتخابات شوراهای شهرها و روستا انجام شود، خصلت مردم‌سالاری بیشتر مراعات می‌شود و این اتفاق به نگاه نظام جمهوری اسلامی […]

علیرضا نادعلی به اکوایران می‌گوید:‌ به جهت این که مجلس و شورای شهر را زیرساخت مردم‌سالارانه برای سیاستگذاری، قانونگذاری و نظارت نمایندگان این دو پارلمان می‌دانم، احساس می‌کنم اگر سال بعد و در زمان خود انتخابات شوراهای شهرها و روستا انجام شود، خصلت مردم‌سالاری بیشتر مراعات می‌شود و این اتفاق به نگاه نظام جمهوری اسلامی نزدیک‌تر است.

 او معتقد است :‌ تنها ایراد این است که در ۳ ساله دوره آینده، کار جامع و پایان‌داری رخ نخواهد داد. البته مسلم است که مجلس بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کند. اما نظر شخصی من درباره فعالیت ۷ ساله شورای شهر تهران منفی است و احساس می‌کنم باید روال عادی پیش برود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف 26 سپتامبر 2024

درخواست انتخاباتی زاکانی از جنتی و قالیباف

اکو ایران:شهرداران کلان شهرها از مراجع قانون گذاری درخواست کردند کارکنان شهرداری برای حضور در انتخابات شوراها نیاز به استعفا نداشته باشند .

26 سپتامبر 2024

تحقیق و تفحص‌های تازه از شهرداری در راه است

۲۰ شهریور‌ امسال اولین درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در دوره ششم شورای شهر تهران ثبت شد‌. طرحی که مدیران شهری هم از آن استقبال و اعلام کردند از هر درخواستی که منجر به شفافیت بیشتر شود استقبال می‌کنند‌. پس از نامه  کمیسیون برنامه و بودجه به طراح این تحقیق و تفحص و […]

بازگشت آرام خریداران مسکن به این  منطقه پرطرفدار پایتخت 26 سپتامبر 2024

بازگشت آرام خریداران مسکن به این منطقه پرطرفدار پایتخت

اکوایران: بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در منطقه ۴ تهران نشان می‌دهد که برای خرید واحدی با متراژ حدودی ۴۰ تا ۵۰ مترمربع و نوساز در این منطقه، دست‌کم باید ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان الی ۵ میلیارد تومان بودجه داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.