اتاق ایران خواستار همکاری‌های بیشتر با اتاق پاریس در زمینه‌های غیرتحریمی است
اتاق ایران خواستار همکاری‌های بیشتر با اتاق پاریس در زمینه‌های غیرتحریمی است

رئیس اتاق ایران با اشاره به اینکه ۲۷ درصد فعالیت‌های اقتصادی کشورمان زیر نظر اتاق ایران است، خواستار افزایش همکاری‌ها با اتاق پاریس در حوزه‌های غیرتحریمی شد.

به گزارش بازار، صمد حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: زمینه برای همکاری‌های بیشتر اتاق‌های ایران و پاریس به ویژه در حوزه علمی و دانشگاهی فراهم است.
حسن‌زاده در دیدار با نایب‌رئیس اتاق بازرگانی پاریس، ادامه داد: اتاق ایران آمادگی دارد نسبت به بورسیه دانشجویان ایرانی علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه و مؤسسات آموزشی زیرمجموعه اتاق بازرگانی پاریس اقدام کند.
او با اشاره به اینکه ۲۷ درصد تولید ملی و فعالیت‌های اقتصادی ایران زیر نظر اتاق ایران است، افزود: ما خواستار همکاری‌های دوجانبه بیشتر در زمینه‌های غیر تحریمی هستیم.
حسن‌زاده در پایان از نواب رئیس اتاق بازرگانی پاریس برای سفر به ایران و آشنایی نزدیک با پتانسیل‌های اقتصادی و تجاری دعوت کرد که با استقبال آن‌ها مواجه شد.
در این دیدار، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی پاریس نیز با اشاره به فعالیت‌های این، گفت: مشاوره به شرکت‌ها و کمک به رشد اقتصادی آن‌ها، کمک به شرکت‌ها در حوزه بین‌المللی که بیشتر در فرایند دیجیتالی کردن کمک می‌کنند و برگزاری نمایشگاه و رویدادهای بین‌المللی و نظارت بر اجرای آن‌ها از اصلی‌ترین فعالیت‌های اتاق بازرگانی پاریس است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]