تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها | گزینه کنجد در فروش نان اضافه شد
تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها | گزینه کنجد در فروش نان اضافه شد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با اعلام نرخ‌های جدید انواع پخت نان با آرد یارانه‌ای نوع یک و دو، نظارت بر اجرای فعالیت نانوایی‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از اتاق اصناف تهران، حمیدرضا رستگار، با اشاره به افزایش قیمت نان گفت: پس از اعلام قیمت جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلفی توسط دستگاه‌های تعزیراتی و نظارتی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران، با بیان اینکه با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود، اظهار کرد: ما مکلف هستیم که قانون را اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: نانوایان طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و در صورت تخلف دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

گفتنی است، بر اساس آخرین نرخ‌های اعلام شده قیمت نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از یک هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

همچنین نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

بر این اساس قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک از ۹۰۰ تومان به یک هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از یک هزار و دویست به یک هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد تومان به ۸۵۰ تومان و نوع دو از یک هزار تومان به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

بنا به گفته رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران تغییرات قیمت‌ها با تأیید وزارت کشور در کارتخوان‌های مربوط به فروش نان به اجرا در آمده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]