طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در یزد آغاز شد
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در یزد آغاز شد

یزد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در استان یزد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را از۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر برگزار می کند.

وی افزود: در این طرح که با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت بر ورود و عرضه لوازم التحریر و نوشت افزار قاچاق با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های نظارتی انجام می شود، از همه مراکز توزیع از جمله فروشگاه‌های عرضه کننده انواع لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش و … بازرسی انجام می‌شود و در صورت وجود تخلف احتمالی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: نظارت بر واحدهای تولیدی وعرضه کنندگان روپوش مدارس نیز پیش از این در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و طی هماهنگی و برنامه ریزی لازم، انجام گشتهای مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاهای ذیربط صورت گرفته و اقدامات مقتضی به عمل آمده است.

صادقیان عنوان کرد: همشهریان می‌توانند علاوه بر مراجعه به اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و یا شماره گیری تلفن ۱۲۴، شکایات و گزارش‌های خود را اعلام و یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir ثبت کنند تا پس از بررسی، نتایج به اطلاع آنان برسد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]