دهقان دهنوی توانایی ایجاد تعامل میان صنعت گر و بازرگان را دارد
دهقان دهنوی توانایی ایجاد تعامل میان صنعت گر و بازرگان را دارد

ناصر، عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به بازار گفت: دهقان دهنوی با تسلط بر صنعت می تواند رقابت صنایع داخلی با صنایع خارجی را رگولاتوری کند.

بازار؛ گروه صنعت: احسان ناصر، عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: دهقان دهنوی با توجه به سابقه حضور در ریاست سازمان بورس واوراق بهادار، آگاه بر بازار، تولید و صنعت است. وی بر الزامات اولیه و ثانویه بازار مسلط است.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: سازمان بورس متشکل از صنایع برتر بورس است و کسی که بر تولید و صنعت احاطه دارد می تواند مدیریت موفقی در سازمان توسعه و تجارت داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنین توجه و اشراف به الزامات و مشکلات حوزه، امکان حل موانع پیش روی بازرگان، صنعتگر و تولیدکننده را فراهم می کند و منشا و مطلع توسعه در وزارت صمت خواهد بود.به قول وزیر اقتصاد فصل رقابت صنعت داخلی با صنعت خارجی فرا رسیده است و دهقان دهنوی در راس سازمان توسعه و تجارت شکل سازنده این رقابت را می تواند رگولاتوری کند.به عنوان عضوی از بخش خصوصی معتقدم باید فضای اقتصادی را باز کنیم و اجازه رقابت را فراهم کنیم، اما این رقابت نباید ناهمگون باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]