در تولد ۶سالگی تترلند چه گذشت؟
در تولد ۶سالگی تترلند چه گذشت؟

رویداد تترلند به مناسبت ۶سالگی این مجموعه برگزار شد. این مجموعه در ۲۰ اردیبهشت سال ۹۶ اغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد عرب، مدیر محصول تترلند در خصوص اتفاقاتی که در ۴۰۲ محقق شد گفت: در بهار سال گذشته نسخه ۷ وبسایت و اپلیکیشن تترلند منتشر شد. در نسخه ۷، جدای از بحث تجربه بهتر کاربری، بسیاری از فرایندها تسهیل شدند.
او ادامه داد: در کنار این موضوعات، بحث کاهش کارمزد و افزایش سرعت اپلیکیشن و وبسایت را شاهد بودیم. ما نشان دادیم سیستم پایدار است و کاربران بدون مشکل فعالیت کردند. در خرداد ماه تترلند کلاسیک را داشتیم. در این نسخه کاربران می‌توانند واریز و برداشت تتر و تومان را داشته باشند.

عرب افزود: در تابستان همکاری با بینوست را اغاز کردیم؛ همچنین شاهد افزونه تترلند روی کروم بودیم. به علاوه این موضوعات از سرویس قلک رونمایی شد که این سرویس دارای طرح‌های متعددی است.
در مرداد ماه یک فیچر جدید (استیکینگ منعطف) اضافه شد و همکاری خود با دیجی پی را اغاز کردیم.

او گفت: در پاییز باتوجه به نیاز برخی کاربران از گیفت کارت رونمایی کردیم و بحث احراز هویت را بهبود بخشیدیم. در ابان ماه از واریز افلاین رونمایی شد.
عرب اضافه کرد: در اذر ماه قابلیت برداشت سایر رمزارزها و نیز قابلیت هشدار قیمت راه اندازی شد. همچنین در اسفند ماه نیز به پشتیبانی از ۴۸۰ رمزارز رسیدیم.

مهسا پسرک لو، سرپرست خدمات کاربران تترلند، در ادامه اظهار کرد: در تترلند کاربران بالاترین الویت ما هستند و نظرات و رضایتمندی آنان برای ما اهمیت بسیاری دارد. در سالی که گذشت نرخ پاسخ دهی به تماس ها حدود ۹۰درصد و میزان رضایت از پشتیبانی انلاین در سال گذشته ۹۸.۵درصد بوده است.
او اضافه کرد: همچنین حدود ۷۷درصد کاربران ما را به دیگران توصیه کردند. همینطور شاهد افزایش سرعت در پاسخگویی بوده‌ایم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]